Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 633 ggr
tezzie
0

O.T. Fåglar.ifokus

Hej!

Jag tänkte höra runt lite om det finns något intresse för en fåglar.ifokus (tamfåglar)?

Det är Sweelin som efterlyser en sådan sajt, men tyvärr är hon för ung för att starta upp den själv :(

*** Kärleken övervinner allt ***

tokage
0

Jag har faktiskt också tänkt på det!

Har inga fåglar själv och har inte tänkt på att skaffa, men det är otroligt intressanta djur, måste säga att en kakadua har stulit mitt hjärta.

Fanns en kakadua hos en piercare, och efter jag hade piercat mig och min kompis skulle pierca sig så hälsade jag på fågeln, han var så söt och satte sig på min axel :'), fast han blev lite jobbig till slut när han började banka näbben mot min axel Skrikandes

LiindaLarsson
0

jag är intresserad

Denna kommentar har tagits bort.
tezzie
0

Vad kul =)

Nu får ju inte Sweelin vara Sajtvärd pga sin ålder men Medarbetare kan hon gärna vara (jag med) =)

Sweelin
0

Skulle vara jätte bra om den startades upp :)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

zickan
0

Jag funderade på det men har en annan iFokus sida på g.  Jag kommer iaf vara inne om det kommer upp.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Sweelin
0

Det vore bra om en fågel intresserad människa skulle starta upp det, men jag är bara glad att någon gör det :)

Mikaela_B
0

min mor skriker ja :P haha, hon har nymfer så hon vill att de kommer upp.. hoppas ni hittar någon Sajtvärd!

www.blueberryhedgehogs.com

Sweelin
0

Om ni känner någon som är med iFokus eller kanske som kan bli medlsem, så fråga gärna dem om dom kan bli Sajtvärd :)

tezzie
0

Men din mor kanske kan vara Sajtvärd ;)

tezzie
0

#9 Man behöver inte vara medlem, man kan bli ;)

Mikaela_B
0

#10 haha!  ser inte min mor som en Sajtvärd och tror dock ej att hon har den tiden som de kräver tyvärr, vi har fött upp nymfer sedan jag var pytte liten och än är dom kvar och hon har fullt upp :P men kan ju alltid kolla, men tyvärr tror ja ej hon har tid…

Sweelin
0

Synn :( Men du kanske känner någon annan över 18 år som kan tänkas bli Sajtvärd? :) Skall dock vara fågel intresserad :)

Mikaela_B
0

#13 jo fågel intresserad är väl ett ganska bra faktuk :p haha, känner ganska många inom fågelvärlden.. hum skall luska runt lite på det och kolla om någon är intresserad…

Stort arbete att va Sajtvärd, I know är de själv haha.. :P

Sweelin
0

Jasså? Vilken sajt? :)

Mikaela_B
0

#15 jag har igelkott.ifokus…

Sweelin
0

Vad kul :) Har du igelkottar själv?

Mikaela_B
0

#17 har haft, skall köpa in nya nu under året, är uppfödare men pga sjukdom fick ja lägga de på hyllan ett tag…

Nu tar jag upp någon annans tråd sorry :P

Sweelin
0

Haha, det är bara Thereses tråd, fast egentligen min ^^ Har aldrig haft igelkottar, har inte ens sätt någon i mitt liv :P Sticks dom inte?

Mikaela_B
0

#19 du är välkommen in till oss och ställa mer frågor om du vill kolla på bilder etc…

Vist kan dom göra de, men inte dom som är sociala och tama =)

Sweelin
0

Låter kul men just nu har jag inga fler frågor :) Men om jag har några så går jag in! :D

zickan
0

ja det vore jätte kul om någon ville starta fågel iFokus. Sajt värden behöver ju inte kunna så mycket om fåglar. Det kan man ha Medarbetare till kanske du sweelin?

Jag har grå jako och tofs vaktel. haft andra vaktlar, div finkar, undulat, nymfkakadua, rosella, agaponis ect så det vore kul med fågelifokus. Jag kan ställa upp som medhjälpare om det behövs folk.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

tezzie
0

Det finns en tjej som ska ansöka om sajtvärd-skapet nu, hon heter Starfall och är Medarbetare på Sheltie :-) Men hon är bara 17 så vi får hoppas att hon får dispens av grabbarna :)

Kul att det är så stort intresse :) Medarbetare lär ju behövas =)

Mikaela_B
0

#23 kan också tänka mig ställa upp som Medarbetare om de skulle behövas =) fåglar är fina djur och itressanta, jag har ju inte intresset så att jag vill ha fågel, men jag gillar att hålla på och pysla med mammas föglar hemma =) så kunskap finns men de är inte min typ av husdjur =) men otroligt vackra är dom !