Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 369 ggr
chabo
0

GIZMO IGEN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försöker på nytt att få med bilden.Generad Han sover hela tiden efter kastreringen, men verkar pigg ändå,han mår bäst när vi är ute på våra promenader. Om ni kommer ihåg så var han ute på blocket och till salu i höstas.. Och vi åkte ända från orsa ner till Göteborg för att hämta den lilla godingen. Så jag hoppas det har blivit en bild nu, så ni kan se hur han ser ut idag

[HannahoHenrik]
0

Gud så söt och vilken päls!

Nea
0

Vilken liten sötis. måste fråga om han är angora eller har angora bakom sig?

simlun485
0

Meen vad söt:P

Faxlin
0

Naw vilken sötnos.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

fretki
0

Är det inte han som är till salu på blocket?

LiindaLarsson
0

Gud så söt

Grundkvist
0

På blocket säljs Gizmo av:

Säljes av Ulla-Britte. Insänd 6 apr 17:11.

Denna tråd starteds: chabo 2008-04-27

Jag anar ugglor i mossen!!

sarae
0

ni har aldrig tänkt på att det finns fler än en gizmo? chabo har haft gizmo längre än sen april.

De två gizmosarna har iaf olika nosar ;)

Underbart söt var han iaf!

Smeagol
0

#7 Tänk efter innan du skriver. Om du läst igenom första inlägget noga så hade du fatta att de omöjligt kan vara samma iller..

Grundkvist
0

Viserligen, men sen att användaren har avslutat sitt medlemskap gör änn ju lite.. fundersam

FerretCrow
0

#10 personen kanske blev less att få ett sådant påhopp bara för att den visade en bild på sin iller

skrollan
0

#10 fast om jag inte missminner mig så är det något fel på personens sida.. fortfarande… För att det har vart problem att lägga ut bilder, bara kunnat lägga ut en bild och sedan fått skapa en ny tråg för varje bild och stått förutom att medlemen är avslutad!