VIKTIGT! Serverbyte!
Idag eller i morgon (vi får se) kommer vi ta ned iFokus helt och hållet för att jobba med att byta servrar. Att flytta databasen kommer att ta många timmar.
Även när vi fått allt på plats och allt fungerar kan det dröja innan ni kommer åt iFokus eftersom DNS:er ska pekas om och det kan ta lite tid innan det slår igenom på hela Internet.
Berätta gärna detta på era sajter så de vet varför iFokus kommer att sluta fungera.
När vi är på plats på nya servarna kommer vi vara redo för att ha ännu fler inloggade. :)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kul :)

men men, vad ska vi göra under tiden då? *börjar rulla tummarna och ser sig oroligt runtomkring*

Haha, håller med dig #2! Vad ska vi göra under tiden?!! Kan ju bara hoppas att de kommer gå fort!!:D
"Chaos is a friend of mine."

hmm, under tiden tar vi alla våra illrar och ger oss ut och står som idioter och svarar snällt när folk frågar: Kan man ha sådana där som husdjur? Är det en tax? Va kan man ha marsvin i koppel?
Skämt och sido, abstinensen komemr nog slå till, men vi får trösta oss med att det kommer förhoppningsvis bli bättre sedan. Nu är det så många som är online samtidigt att det kan behövas lite mer kraft :-)
Audiatur et altera pars

hihi… snacka om illerboom det blir på gator och torg när alla illergalningar söker sig ut några timmar idag… hahaha…

Tack för varningen!
Bra att veta i god tid så man inte sitter och sliter sitt hår för att det inte funkar ;)

Det är faktiskt otroligt skönt när vi får denna information i förväg och kan varna medlemmarna på sajten. Det som annars händer är att medlemmar tror de har tjall på datorn och sådant. Eller att iFokus snart är igång igen, så sitter man som en idiot och trycker på uppdatera knappen :-)
#5: haha, men erkänn att det vore liite häftigt :-)
Audiatur et altera pars
Suck… Mitt liv är sluuuuut!
Sara

*kramar datorn* Hem ljuva hem…

Men jag som har tagit ledigt imon för att kunna se när 6veckorsbilderna på herkules kommer!!!!
#11 jag håller me :P de här går ju inte :O de e dregel dag imorgon ju :O

Stackars er mina töser ;) Hur ska ni klara er?
Jag är ju ändå upptagen hela dagen så det gav mig en liten frist, hi hi. Ska fixa naglarna hos väninnan på morgonen och på eftermiddagen kommer en tjej som ska titta på valparna.
Fast sen blir det ju lite trist på kvällen. Äsch! jag har ju 6 busiga valpar att leka med. :D
#13 vi överlever nog inte :(
fuuuuuusk :P jag vill me ha nån att leka me :(

#14 jag överlever inte alls, sitt inte där och hitta på!!! fast eftermiddagen och kvällen ska jag in till stan och köpa en resebur, så jag får plats med alla monster som ska få plats sen :)

#10 HAHAHAHA!
Carpe Diem