valparnas 4:e vecka.
Oj vad dom växer!:D
#4 Vita killen ökar rejält, han är en riktig klump. En goseklump! :-) Dom andra lägger på sig ganska normalt. Blir spännande att se om någon har öppnat ett öga eller båda, mot slutet av veckan. /Ammi
#5: Hihi, en liten tjockis du har där. Jättefina valpar allihopa!! Det är väl supersvårt att se skillnad på illrar, när det är 3 stycken med samma färg. Hur ska man göra för att se vem som är vem?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#6 Man får vänta och se om dom har några fläckar som skiljer dom åt, eller om masken kanske ser olika ut.
När inte det går får man använda fantasin. River dom inte av sig, så kan "selar" av makramesnöre eller liknande, i olika färger vara en lösning. En annan är halsband i olika färger. /Ammi

Gud vad söta! helt underbara! =) Pussa från mig!
#8 Klart jag ska pussa dom från dig…men då får du pussa Gusgus från mig!
Presenterar väl mitt nya inlogg och Avatar i valparnas tråd.
/Ammi
Oj så små och söta =) Du har inte bestämt några namn ännu?
#21 Nej, jag har inte fått önskemål om namn från köparna ännu.

Så herlige de små er! Hadde bare Arinya virkelig vært drektig, hadde jeg hatt sånne hjemme også… Kosepå valpene fra meg!
#29 Klart jeg koser på dem fra dej. :-) Nog hade det varit roligt, om du også hatt smått hjemme, men du får kose med henne och så hoppas vi på att hon är extra duktig nästa år. /Ammi
Kan berätta att ikväll, har första valpen hittat till tidningen och listat ut vad den var till för. :-)
Vad söta dom är Ammi! Och de ser ut att ha fått ganska tjock päls nu. SUPERSÖTA!
det är SÅ roligt att titta på alla bilder. Vet inte vad jag ska säga, kan ju inte säga att dom är underbart söta varje dag
Keep up the good work
Jag har börjat vänja mina valpar här hemma, med uppblött torrfoder som jag mosar. Dom kommer att ha tillgång till uppblött foder minst morgon och kväll nu i början. Är jag hemma på dagen, så får dom en laddning blött då oxå. Dom får ha maten i ca 2-2½ timme, sedan tar jag bort den eftersom blött foder aldrig ska stå mer än högst 3 timmar, pga bakterietillväxten.
Fodret jag blöter upp åt dom, medans dom fortfarande diar, är samma foder som Pyret äter. Ett kattfoder som är speciellt för dräktiga, digivande honor. Royal Canin Queen34 (reproduction).
Denna vecka har det hänt en del med valparna…mjölktänderna har börjat komma och valparna har fått börja smaka blötfoder. Undrar om någon ska börja visa tecken på att ögonen är på gång innan dom blir 4 veckor på måndag.
OJ vad stora dom är nu :)
#50 Ja dom knatar på. "prinskorven" är ett riktigt matvrak! *S*
Ja, ååh vad han är fin. Hade jag haft möjlighet skulle jag stjäla honom från dig 
#52 Det går inte, för han har redan en som väntar på honom och hans bror. Men han är en riktig myskorv. *L*
#53: synd ;)