*Vink vink*
Japp tyvärr är det så att jag kommer att lämna detta iFokus nu då jag hittat ett annat illerforum att hålla mig till där jag anser att det kunniga folket finns och man slipper allt tjaffs och man slipper att folk blir sparkad från en allmänn sida för att dom inte har samma åsikter.
jag kommer att ha kvar användaren så att jag kan ha pm kontakt med dom Få personer jag tycker är vettig på iller sidan sedan är jag ju även med på andra iFokus sajter. mer är det nog inte jag kommer bry mig, jag kanske flikar in någon tråd och berättar hur det är med pälsarna.
Men ni är alltid välkomna att skriva till mig i min gästbok eller sända mig ett PM.
ha det gott folket. hoppas ni får en underbar vår som vi har idag=) här har vi sol och 13grader varmt. inte illa för att vara uppe i norrland=)

Tråkigt hurru :/ Men kul att du hittat ett annat ! :D
och detta är 3:e inlägget där du har samma budskap? men ändå kommit tillbaka två-tre dagar senare.

#1 japp men ni vet vart min gästbok finns=)
#2 VA??? jag är som sagt fortfarande medlem på iFokus sajten i sig då jag texempel sitter extremnt mycket på raggare och gravid delen och är det förbjudet att göra det? NEJ inte vad jag vet. och som jag skriver här i inlägget kanske jag dyker in och berättar om pälsarna ibland. men jag är less på denna illersandlåda nu tyvärr. Detta forum är längre inte roligt man lär sig inget nytt om illrar för det är bara en massa tjaffs och det är mycket synd.

Så till sist förstod du vad vi alla menade ;)

#4 vad ?

Glöm det! Det var inget.

#6 okej =)

#0 Då ses vi på något annat forum istället då =)

#8 japp vi gör ju de =)

golf.ifokus.se

#10 ???

Du är ju kvar
golf.ifokus.se

#12 ja men läs texten. jag är mindre aktiv och finns kvar på ifokuset pågrund utan avv jag sitter mycket på gravid och raggare och orkar inte skapa ny användare

du är väldigt aktiv för att vara inaktiv.. :)
Carpe Diem

#14 vart går gränser för mindre aktiv för dig då så jag vet hur jag ska bete mig? för det va då två dagar sedan nu jag var ens in på iFokus över huvud taget och förut satt jag här dygnet runt

denna tråd kan ju låsas ÅsaF eftersom folk kan ju inte läsa iaf

Då låser jag denna efter uppmaning från trådskaparen.
Mvh ÅsaF sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars