borttagen tråd??
För några dagar sen skrev jag några frågor om minkfoder i en tråd som jag har glömt bort rubriken på. Jag undrade om det kan vara så att minkfoder innehåller för mycket laxfisk, då jag vet att rensavfall från sådan går till minkfoder. Jag hann aldrig kolla om jag fick något svar, sen försvann tråden. Hände det något olämpligt där eller är det iFokus som krånglar? Jag vill fortfarande veta om minkfodret!
olika minkfoder har olika innehåll,,.. eftersom det är "hemmablandat" så att säga. Oftast är det slaktavfall av olika djur, och efetrsom det är ägnat till mink är det oftast en hel del fisk, vilket kanske inte är det bästa för iller. Men ändå verkar det funkar helt ok för iller, bättre än många torrfoder, illrarna påvisar snabb tillväxt, blir starka och muskulösa,, däremot luktar de en hel del ;)
Ok, tack för info! Får se om man ramlar över ett parti nån gång, kanske går att ha i uteburen. Borde ju vara billigt åtminstone.
Men vart tog tråden vägen då…
#2 oh ja, det ska tydligen vara riktigt billigt. Bästa är ju att se om det finns minkfarmar i närheten, och prata med dem
ingen aning om vart den tog vägen, vet att jag svarade i den…komme rinte ihåg vad den hette ;)

Den enda som kan ta bort trådar är sajtvärden och Medarbetare. Då vi tar bort trådar informerar vi varandra om det. Så tråden är inte borttagen. Kommer också ihåg tråden, men inte vilken det var.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ok. konstigt att den inte syns bland "mina inlägg"!
vänta…hittade den! "Sigge hulkar"
Nej, mänskliga faktorn :)

#8: Tur det med andra ord :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars