Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 334 ggr
tokage
0

Matte snäll idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna dag är en viktig dag i Cinkajous tid.

Denna dag gjorde matte ett framsteg och insåg hans behov av att… skita ner sig Skrikandes

HAHA, min styvpappa har kört hem en grävmaskin för att jämna till marken på tomten. Däremot så är hans grävprojekt lite mindre lyckade och baksidan av våran tomt består av 80% jordhögar. Och snäll som matte är idag så tog jag ut Cinka i selen och lät honom få ut sitt "skita ner sig" behov :').

Snacka om lycklig iller :'D. Han var inte direkt vit efter det. Men jag älskar att se när han poppar och hoppar och gräver och har sig :'D!

Nu är han helt slut och har lagt sig i sitt tält och somnat :'). Han är då allt för härlig Cinka :'D! Har dock inga bilder, min kamera är ju sönder… Har ju mobilen men den glömde jag inne, haha! Får ta lite bilder nästa gång :D!

AlbaStiffler
0

låter skojsigt… snäll husse!

koompiis
0

naaw, va kul han måste ha haft ;)

Sara
0

Ja de små liven är lyckligast när de är smutsiga. Skrattande

Sara

tokage
0

Hihi, och det blev bara bättre!

Åkte och handlade senare på dagen, och såg att city gross hade rabatt på hund och kattleksaker. Cinka har ju sin godsedjurs sjuka, precis som kära matte. Så jag köpte en liten hund (asså, inte riktig såklart, HAHA). Den har han haft kul med, var lite komiskt när han försökte få in den i det lilla röret :').

Ja nu sover lillen gott. Mattes lilla sötnos :D!

Sara
0

Själv har jag plockat fram alla gömda leksaker under soffan (Bus gömställe). Det låg drygt 16 leksaker där och jag lyckades få både Bus och Funny att samtidigt bita i en fleeceplingboll så de hade dragkamp. Glad

Sara