Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 571 ggr
LiindaLarsson
0

STOP ingen iller!

Jag är så sugen på att ta en till iller nu till sommaren en liten valp.. bara att se dom får man att bli helt galet kär i dom.. och jag kan knappt stå i mot dom.. vill ha men kan inte.. har ju 4 illrar nu och det blir lite mycket kanske med en till iller`?

vill ha men på nått sätt säger det stop..

jag funderar på att skaffa en hund min kille älskar hundar och jag älskar oxå hundar..har haft hund sen jag föddes tills nu..mamma har ju men inte jag..

hojja det är så svårt val men ska fundera på det och så ser vi hur det blir..

/Linda

Sara
0

4 illrar? Vilka är det förutom de två tjejerna?

Sara

Aviendha
0

Omplacering va om jag inte minns fel Demon o Fungo. Huga Linda, känner med dig. Jag har däremot en kille som skriker som en stucken gris bara jag nämner valp ;)

Jag har testat mutor, hot, smicker, envishet, ja allt känns det  som. Men icke. =(

AlbaStiffler
0

Även jag är sugen på en tredje iller… men det verkar svårt om inte omöjligt att övertyga maken… fan fan fan fan… Min snubbe skriker inte som en stucken gris, han låssas inte höra mig eller så låssas haninte se de mail jag mailar över då och då med lämpliga kandidater. *s* Dumma killar.

Gilla
0

Här hemma så är killen inte emot illrar inte.
Han skulle aldrig erkänna det men får jag idé om en valp i år med …då säger han " ja det är ju du som bestämmer"
O så vet jag att han klappar händerna o hoppar upp o ner av glädje inombords Flört

AlbaStiffler
0

haha, vad gulligt.

Tror min åxå skulle vara rätt nöjd om jag väl tog beslutet och sa "nu är det så här, att vi ska skaffa en till iller". Men han är ändå motsträvig tills man övertygat honom… hmmm…

sarae
0

#4 sånna karlar tycker vi om ;)

Gilla
0

# 6 Jupps :o)

LiindaLarsson
0

min kille har inget i mot en till iller han tycker dom är så söta men nånstans säger det stop hos mig allså

Madde
0

ja du här blir det helt klart inga fler illrar.

Jag har nu 6 st och det var ju stopp vid 4 egentligen. Men nu får det inte plats mer i ekonomin. Vill kunna ta hand o mina små älsklingar först innan jag skaffar fler. hehe.

Men gud så sugen man blir. Det vill jag lova.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

Här är det mamma som säger stop, fast hon inte ens märker av att jag har nån…
Det enda som säger emot mig är pengarna… jag fick en slant när jag fyllde år, men jag måste ju kunna leva i sommar också. Om jag bara fick ett litet jobb, det minsta lilla… då skulle jag inte tveka.

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

Jag har en fantastisk familj & Sambo som bara ler när jag börjar prata illrar. Tror faktiskt att dem stänger öronen när smilgroparna kommer fram ;)

Vill jag ha en iller - varsågod säger dem!
Är den viltfärgad frågar mor min?
Ja, säger jag.
Hur mkt ska jag föra över? kontrar hon med!

Kan det bli bättre? ;)

sarae
0
Ceciliaolucifer
0

#12 Du kan få bli delägare ;)

sarae
0

#13 slipper jag min då :P hehehe

Ceciliaolucifer
0

#14 Fråga hur lång uppsägninstid du har!

sarae
0

#15 suck…där gick det år skogen….95 år….