Classic Car Week!!
Jippy. imorgon börjar classic car week! Fan vad härligt..detta är bästa veckan på hela sommaren! Älskar verkligen att vara där och glida runt i raggar bilen
Inte min då men min styvfars…är så jävla fin! Lägger in en bild på den så ni får se hur fin den är!!´
Är det nån här på forumet som ska dit eller?? Mina föräldrar är där just nu och bor på siljans kampingen så det blir väl att man drar dit ett par dagar!!

Hello!! kan ingen svara!! vet ju att de finns raggar folk här!! Eftersom jag såg att de var många som hade varit på Power met!!
Cool bil ;D Vi har Midnight sun meet här uppe i norr och då är det faktiskt kul att kolla på alla bilar. Visa riktiga ök medans det finns vissa vrålåk ;D Mustangerna brukar vara fina =)

Oki,..ja men raggar bilar är bara så härliga! Men det är ju lika i rättvik finns en massa ful raggare men de brukar komma i slutet av veckan. men mest finns det fina bilar! Den bilen som är på bilden är min styvfars. Den är så jävla snygg och ovanlig också. Det är dodge coronet 58!! mmm…
Haha, tänk om Roxanne såg det här. Stackarn har ju inget internet i laxå =P Men hon har nog roligt med sina hästar.
Supersnygg bil, diggar färgen också
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#4 Tackar!!! Ja det var ju synd att inte Roxanne är inne…vet ju att du har en massa raggar bilar eller hennes pappa!!