Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 967 ggr
Theres
0

Vilka?

Vilka ska på utställningen i Landskrona? =)

Jag har inte riktigt bestämt mig än, men jag tror jag ska dit.

golf.ifokus.se

Qviq
0

Tror jag ska åka ner faktiskt. Min svärfar bor ju bara några mil därifrån så då kan man hälsa på han samtidigt. Men tror inte att jag ska ställa ut….

"Chaos is a friend of mine."

Theres
0

Jag funderar på att ställa ut Melwin om jag ska dit… och ha resten som sällskap… för Eponas tomteteckning är inte symmetrisk, så kanske inte är någon idé att ställa ut henne då?

golf.ifokus.se

Lenore
0

Jag bor ju i Landskrona så det vore synd och skam om jag och min sambo inte kom. ^^

bnoffan
0

#2 Det kan ju vara kul att få en bedömning även om man inte vinner ;) Det är iaf min tanke inför den här utställningen. Förväntar mig ingen placering!

Fruttisen
0

#2 Om inget kan du ju få reda på hur osymmetrisk den faktiskt är =P

TottsiGirl
0

Jag funderar på att komma och kanske tar ja butiken med mig ner oxå om det finns intresse får kolla på detta..

#2 Klart du ska ställa ut henne ändå jösses Fiona kom ju tvåa på flygande illern och hon har en vit fläck på magen men de gick ju tydligen jättebra ändå :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

#2 tycker du ska ställa ut alla tre=) kul att se vad dom tycker och vem vet, domarna tycker kanske bra om epona och denver också=) skulle inte förvåna mig iaf=)

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja men kolla hennes tassar då :P

#7 Blir ju dyrt att ställa ut alla 3 =) Men kanske om jag tar med mig något till försäljning så kanske det betalar själva "utställningen" :P

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

#8 Gör som sagt inget om hon ser ut så på tassarna, är kul att bara få omdömet på henne=9 Min Saffi som jag ställde ut vann inget men va kul ändå att få se va dom tyckte om henne.

Ja det kan du göra, kan lägga upp i en tråd va du vill sälja och att det kan tas med till utställningen så kan du nog få det sålt=)

Jag ville ställa ut båda mina töser men eftersom Saga snart sk valpa så fick hon inte plus att jag inte vill utsätta henne för stressen.

Lycka till allihop!

Sara
0

Jag har anmält och betalat för Funny, Bus och Norpan så vi kommer. Skrattande

Sara

Theres
0

Om jag ska åka tåg så vet jag inte hur jag ska komma mellan Lund och Landskrona… för hittade inget med djur tillåtet där :S

golf.ifokus.se

emoflickan
0

mjo jag ska väl dit med mina odjur, blir väl tjabo o frodo som ställs. kanske gimli oxo, vad dom nu ska säga om mitt päron med halv svans ;) bilbo får bara följa med som sällskap isf.

Theres
0

Nytt problem… om jag åker tåg är jag famme tidigast 10.39 =/ Annars måste jag åka dagen innan och då måste jag sova där, och det kostar ÄNNU MER pengar… blääää

golf.ifokus.se

lillspindeln
0

vi kommer nog o ska ställa ut våran ozzy. hur lång tid tar det innan pälsen växer ut? kastrerade han igår så nu går han med rumpan bar..

Theres
0

#14 Kastrerade 2 av mina i December, och Epona är fortfarande naken.

golf.ifokus.se

Sara
0

Vänta bara tills de börjar fälla, då kommer pälsen tillbaka snabbt.

Sara

Theres
0

Någon som ska åka från Kalmar/Oskarshamn/Karlskona som man kan lifta med? Oskyldig

golf.ifokus.se

Theres
0

*putt*

golf.ifokus.se

Sarah
0

Planen är att åka, men jag har inte anmält mig ännu.

Theres
0

Jag kan inte bestämma mig för om jag bara ska sälla ut Melwin eller alla 3… men fattig som jag är så blir det lite väl dyrt med alla, 3… fast alla får hänga med som sällskap iallafall =)

golf.ifokus.se

Theres
0

putteliputt =)

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

Jag planerar att åka. Ställer nog ut tuva o sid då, milton får följa med och sällskapa…

Theres
0

#22 Yeay, jag vill träffa Milton =)

golf.ifokus.se

Theres
0

putt

golf.ifokus.se

sarae
0

kan inte bestämma mig kan inte bestämma mig å kan återigen inte bestämma mig…

Theres
0

#25 Jag gör det lätt för dig och bestämmer åt dig. Du ska dit ;) Så, nu har du ett problem ur världen :P

golf.ifokus.se

sarae
0

#26 hahahaha tänk om allt vore så lätt :P

Denna kommentar har tagits bort.
JossanH
0

angående att ställa osymetriska tomtar så finns det i stort sett inga symetriska tomtar så inget att förlora!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

Det ska bli så skoj!! Perfekt med en utställning vid denna tid då de flesta andra är i oktober/november.

Jobbigt att åka så långt bara.. *bilsjuk*

Sara

Theres
0

#29 Jo, men det blev bara Melwin denna gågen… har inte råd med fler ;)

#30 Men om du kör bilen själv så kan du väl inte må dåligt? =)

golf.ifokus.se

Theres
0

Så, nu anmälde jag Epona också… Melwin var redan anmäld sedan innan… Denver får hänga med som sällskap.

golf.ifokus.se

Sara
0

# 31 Ibland på svängiga vägar så händer det faktiskt. Fundersam 

Dessutom så orkar jag inte köra så långt själv utan att bli för trött.

Sara

Theres
0

#33 Jobbigt… tur jag slipper åka med dig dock… jag får panik om jag åker med någon som blir åksjuk Förvånad

golf.ifokus.se

Sara
0

# 34 Hahaha.. Ja det var ju oxå en diss.

Sara