Födelsedagskalas!
Den 28 Juli fyller jag år! Då blir jag så mycket som 1 år gammal! Och det vill jag fira med tårta och ballonger! Alla mina illerkompisar som jag har träffat och alla illrar som vill bli mina kompisar är hjärtligt välkommna på kalas den 30 Juli kl 12.00..
Skulle vara kul om ni kom! Jag bor i ett ganska stort hus med min mamma o pappa och bästisen kissen Alva, i ett litet samhälle som heter Frövi. Det ligger ungefär 3,5 mil norr om Örebro! Vi har mycket plats så många många illervänner kan komma! Finns också tillgång att vara ute i trädgården och leka! Men mamma har inte fixat staketet än, för stora hål! Så man kan smita, men hon ska försöka göra det till kalaset så om det är fint väder kan man vara ute i det gröna en stund också! 
Hör av er dom som vill och kan komma! Hoppas vi ses! Pussar och Kramar Gordon, den grymme!

Vi vill absolut komma ! Vilket roligt initiativ.. mycket skojigt.

Ohh, vad skojigt. Synd att det är så långt bort bara. Men jag hoppas ni får ett underbart kalas. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Får säga som Åsa. Synd att det är så långt, ska ju inte till fastlandet i juli.
Hade varit jätteroligt att komma, kramar till GoseGordon!
Vi kommer om vi har möjlighet och är välkomna hälsningar Xander, criss och benjamin. =))) Fast då får våran nya vän stanna hemma för att han inte har fått valpsprutan än. Men vi ska kolla med matte och husse hur vi ska göra.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vi skickar en födelsedags kram i förväg vi.
Hälsningar: Bella, Beldin och Nikita
Audiatur et altera pars
Hörudu du, kunde du inte skickat med oss i kramen oxå..*S*

hehe, tänkte ni ville skicka era kramar själv. hihi
Audiatur et altera pars

Jag och illrarna skickar stora födelsedagskramar till Gordon…
Kramisar Carola och illrarna

Vad roligt nettan! det tycker jag låter suvve!
Synd att ni bor så långt bort åsa och ammi! Jag förstår du inte tar färjan bara för ett kalas! =) men du är alltid välkommen på fika varje gång du är på fastlandet och cruisar! =)
Klart ni är välkommna xander criss o banjamin! ska bli jätte skojsigt!
Tack för alla födelsedags kramar! bara lite mer än en månad kvar..=) hoppas tiden går fort! hihi

Det är bra, då hinner vi skicka mer cyberkramar när dagen med stort D är inne. ;-)
Audiatur et altera pars
Pillow: Vi ringer när vi är på väg åt ditt håll. Det var ju inte alls långt från E18/E20. Aldrig fel med en fika och lite illersnack.
Gordon: Kommer så snart jag kan! Puss gubben!

tjena Gordon, Benjamin här jag vill jätte gärna komma på ditt 1 års kalas tänkte ta med Bettan också mamma får skjutsa oss så hon kommer också men lillebror få stanna hemma han är alldeles för liten. Kramar från bästisen Benjamin, ja ja Bettan tjatar att hon också hälsar, mamma me =0)
Jag kommer jättegärna. :)

Åh vad roligt att min bästis Banji kommer! fan vad skoj vi hade både igår o idag! =) Bettan åsså! Fan vad roligt..=) synd att bebisen är för liten! =(
Du är alltid välkommen Johannah!
Hoppas fler kommer! vill ha jätte stor träff! tänk på all tårta ni ska få äta! kom igen nu…=) lite lockande är de va?? hihi

Det är riktigt lockande. Ohh, jag önskar att ni bodde närmare. ;-)
Audiatur et altera pars
Det ska bli jättekul med illerträff igen. :) Länge sedan jag var på någon. Hade ju tyvärr inte möjlighet att komma till Viskafors.

ja det ska bli skoj…har inte själv varit på någon sedan Nettan hade innan jul..så nu tycker jag det är dags igen! =) hoppas fler håller med! Men vafan Åsa, ta bilen och brumma hit! nej jag förstår att du tycker det är långt..=)
Ja ammi! gör de! nejnej, e18/e20 ligger bara 3,5 mil härifrån! antingen Arboga eller Örebro…=) Så bara att kika in! =)
Är det många som kommer komma????

det är inte så jätte många sopm är sugna verkar det som! men det är ju en tid kvar, så man kan ju HOPPAS folk ändrar sig och tänkar, Ja jo jag vill nog åka dit! =) skulle vara skoj för min iller att få åka iväg och busa av sig! =)

tänkte bara kolla hur nånga det är som vill komma fortfarande.. om ni ändrat planerna å så…
Vi har fått ändrade planer. Vi ska åka ner till småland och hälsa på chrilles mamma och systrar vecka 30. Så tyvärr kommer inte vi kunna komma på din träff. =(

Jag kan fortfarande komma men jag måste ändå säga att det är tråkigt att det inte är fler som tänker komma. Känns lite tomt med ett sådant födelsedagskalas !

vad synd madde…men du får komma snart på en fika och hämta dina ljus! så jag inte eldar upp dom! hihi…skoja!
Ja jag menar det nettan…inte så kul med ett party på 3 personer typ..visserligen får illrarna kul, men det blir ju lixom ingen riktig "träff"…kanske ska skjuta upp?

Får gratulere med dagen på forskudd! Blir aaaalt for langt å reise for vår del… Men håper dere får en flott dag med mye morro! :)

Det kanske är lika bra att skjuta upp träffen.
Kan du inte komma på träffen i Enköping då i augusti Pillow?
Hittills så vet jag 4+1+4+4+3+2+3+1 illrar som kommer =22 illrar.
Johannah skulle komma och sälja sovbäddar för de som är intresserade.

Du ser, alla kommer till dig! det är därför! 2 träffar för tätt! =) ja kanske…ska ju iväg lite i augusti, vilket datum är det då? ska kolla upp det! skulle ju vara skoj att komma! =)
Jag skjuter upp träffen! Gordon får fira sin födelsedag med Nelly, Bettan å Benji..Så kommer en träff senare antagligen! Gordon hälsar till alla som tänkte komma…=)

Träffen är den tråden som heter "STIF illerträff". Det är den 13 augusti.

då är jag i bulgarien…bajs också! jaja..det blir ju fler gånger! =)

Grattis!!!
Smeagol fyller år på söndag! Han blir två år då!! Så du kanske har nå bra present tipps??