Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 470 ggr
Desuka
0

Iller Sökes!

Hejsan!

Jag söker väldigt gärna en omplacerings iller. Hona eller hane spelar ingen roll men jag ser helst att den lilla kamraten är vaccinerad och kastrerad. Jag bor i Skaraborgsområdet men kan färdas med bil och kika om de skulle vara så att du bor lite längre bort.

Jag ser fram emot att få svar!

MVH Amanda

TottsiGirl
0

Har du kollat under Omplaceringar/ Säljes/ Köpes kategorin där finns det en del annonser på omplaceringar.. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Desuka
0

Jajjemänsan, jag har redan kikat där flera gånger men alla trådar verkar vara klara:/

skrollan
0

Men på blocket då? Där finns det måååånga stackare som säljs.

HannaM
0

Håll ut någon månad så kommer det dyka upp. Det brukar trilla in omplaceringar med jämna mellanrum. En dag kommer den perfekta illern för dig komma=)

Madde
0

det är inte alltid bäst att ta den första bästa utan att ibland ha is i magen.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Desuka
0

Jo helt rätt, jag vill inte köpa första bästa jag hittar, jag vill samtidigt kunna hjälpa någon som verkligen inte kan ha kvar sin iller.

Tack så jätte mycket för tippsen=)

Qviq
0

Tycker att de är en del annonser här som fortfarande är aktuella, om jag inte mins fel:)

"Chaos is a friend of mine."

HannaM
0

Om det är ont om omplaceringsillrar just för stunden så bara håll ut, och försök besöka så många illrar med ägare du bara kan. Det ger både kunskap och gör väntetiden lite roligare=)

Sara
0

Cannaydia har väl ett gäng för omplacering? Alltså inte hon privat men som omplaceringskoordinator för SIV.

Sara

Desuka
0

Jag håller redan på att skriva med en omplaceringskoordinator men som de verkar för stunden så finns akuthemmet lite för långt bort.