Lite nya bilder :)
Så söta de var och trötta. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#2. Madde tack ;) dom är ju bara för härliga. tänk va bra bilder man kan få när dom sover! ;) Den enda av mina som faktiskt alltid blir bra på kort är bilbo, han är en riktig linslus :P
Så fina.
Din ena iller är också lite gulaktig som lillen. Vad beror de på?
Dom bara är så eller?
Dom är ju alltid söta att se på dina gullungar!! Men jag saknade en bra bild på "grävlingen Bilbo"!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag menade ju grävlingen Gimli förstås…
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha förstod det, jag har ngra fina bilderpå laptopen, ska be Joel lägga upp dom åt mig så kan jag lägga in nåra här =)
Här kommer lite på Gimli!
Jag kommer Kidnappa Frodo på nästa iller-träff
!
Riktigt fin!
haha, bäst att visitera dig innan du går då ;) det kommer ju fler sysko till honom oxo :P

de ser så härliga ut.. blir så sugen på en liten grabb!
#vart såg du någon liten grabb??
alla deras illrar är stooora!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

hmm.. kanske lite svårt att tro.. men de där killarna har kanske varit liten de oxå någon gång..hihi 
haha, det är knappt man kommer ihåg att dom har varit små ;) den enda som jag faktiskt inte sett som liten är Gimli, han var 11 veckor när vi hämtade honom o vägde då redan 1,2 kg ;)
hihi vilka sönosar dina grabbar e :-D Frodo håller igång er va!? hehe Ramboo här e skogstokig kan ja garantera, alla hyss han har för sig och hoppa mot avspärrningen när ja tittar på honom är såååå roligt…Valpar…
Malin, du anar inte haha. hanhar energi som ALDRIG tar slut ;) Vi konstatreade väldigt tidigt att vi ahr haft tur med våra grabbar innan för vi har inte behövt ha så höga avspärrningar, men det slog Frodo hål på ganska snabbt, han kommer över och upp på allt, satunge :) Föresten, kommer du o Ramboo på augusträffen i Huddinge? Frodo vill träffa brorsan!!! =)