Hård snopp?
Ursäkta den grova formuleringen, men jag gosade med Phoenix nu, och kände att hans snopp är stenhård, ska det vara så? Tillfälligt? Har killen boner? ;) Ellr är det illa?
Paulina

dom har ett ben i den… men det är ju bara benet som är hårt, inte resten.. hmm
Jo, det vet jag, men jag har inte reflekterat över det tidigare, nu känns den stenhård bara man nuddar lixom, annars måste man "känna efter" lite först..
Paulina

Han är väl en karl och visar på karlas vis att han tycker det är skönt när du myser med honom. 
#3 HAHAHAHAHA!
Den var bra den #3#. Man känner samma sak på min Nanooq när jag klappar han på magen, då känner man tydligt penisbenet på han.
Kul att man är uppskattad av någon ;)
Jo både milton o sid har "boner" ibland… Milton - kasterad sid är okastrerad.

sigge har hård snopp nästan hela tiden. stackarn är så kåt att han inte vet vad han ska ta sig till :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#6 Visst är det. Man får ju vara glad för det lilla. ;-)
pegasus drog fram den både nu och då innan han kastrerades. :) Och då menar jag verkligen att hon drog fram den
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 Hon? ;) så dommaren som ville ge ett pris till den silverfärgade honan hade rätt? :P
Haha.. Han drar inte fram den, men ibland (som igår) är den verkligen hårdare än annars. Inte visste jag att killen kunde få bånge ;)
Nu är altså min teori bekräftad! Phoenix är "över-pungen" i mitt liv, det måste vara därför han biter alla andra killar som bara sticker näsan innanför dörren.. Som tur är så accepteras killen någorlunda, så jag misstänker att han innehar positionen som "vd-pung" ;)
Paulina

#11 Jag undrar vad det är för illrar Jossan har. Först skriver hon att han tog fram den (snoppen) och sedan hon. När gjordes könsbytet? ;-)
det var mig ett himla tjat ;)
Det var aldrig silverhonan som tog fram den det var Pegasus!! hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus
Athlaz bröt sitt heliga i påsk förra året 
Mvh Jenny
#15 Bröt? Sheet, hur gör man då? Gips? ;) hehe
Paulina
Har ingen aning om hur han lyckades med det, Benet sticker fortfarande ut ur huden på snoppen under förhuden (den syns alltså inte). men han mår hur bra som helst =)
Mvh Jenny