Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 437 ggr
FerretCrow
0

Grattis PungOlle!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp idag är det ett år sedan min lilla underbarts söta Pung olle kom till världen.

och det är ju så klart jag verkligen super glad över=)

känns precis som igår då jag och iller_tjejen med flera satt i en bil 44timmar i sträck och åkte 250mil för våra pälsar saga och Miilo.

så idag när det är Miilo´s ett årsdag känns det så förjävligt att jag ska åka på sjukhuset och kommer komma hem sent ikväll men nu på morgonen har han fått en massa bus och godis sen ska jag shoppa en massa roliga saker till honom på djuraffärerna i sundsvall påväg hem.

Grattis lill bubben min älskar dig så, du förgyller mitt liv över allt annat kan jag lova.

AlbaStiffler
0

Söt pojke!

Telefonkontakt
0

grattis!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

skrollan
0

grattis! :)

Theres
0

Grattis Miilo :D

golf.ifokus.se

Gilla
0

Grattis :o)

Sara
0

Grattis!

Har totalt glömt av att Bus fyllde år den 7 april. Generad

Sara

Qviq
0

Grattis gratts

"Chaos is a friend of mine."

elinn
0

Grattis Miilo =)

Aviendha
0

Grattis storkillen =)

Faxlin
0

Grattis Miilo och ett försenat grattis till Bus också.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

grattis till sötbollen!

FerretCrow
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack till er alla=) själv var man ju tvyngen att åka tillsjukhuset för olika saker ocb blev tyvärr kvar över natten men jag har köpt en massa saker till illrarna och miilo fick en helt egen bädd =)

den som är på bilden fasst snorgrön fick han i födelsedagspresent =)

Sara
0

# 10 Bus tackar och viskar att matte helt enkelt är senil..

Sara

Faxlin
0

#14: Nikita viskar till Bus - Var inte orolig, det kan du lära dig utnyttja. Jag har lyckats få min mamma att gå dagens promenad två gånger för jag har övertygat henne om att det var igår vi gick och att hon trott bara att det var idag. Likaså kan man få fler godisar på samma sätt. Senila mattar är bra. Gäller bara att lära sig utnyttja dem rätt :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars