Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 150 ggr
UlrikaD
0

Fick trevligt besök..

Det kom en tjej som skulle hämta en gallerbur som hon hade tingat av mig. Hon har råttor och hade aldrig träffat iller förut. Det slutade med att hon satt i mitt gäng i över en timma och sa oh och ah. Molly charmade henne totalt genom att springa rakt upp och sätta sig på axeln på henne hela tiden efter att hon ställt sig upp. Pyret slickade henne i hela ansiktet. Oliver lekte boaorm och klättrade uppför hennes byxben så hon fick fiska upp honom i rumptrakten, ha, ha. Snuffe visade hur högt han både kunde hoppa och poppa. Erik visade hur platt en iller egentligen kan bli. Lurvas smakade inte på henne en enda gång, inte Grizzly heller. Nolita satt på bakbenen och lekte bäver och var bara helt bedårande. Och Nalle bevisade ännu en gång att alla behöver en Nalle genom att lägga sig tvärsöver hennes knä och rulla runt med magen i vädet och tvärsomna. Tjejen är helt såld på iller och jag kommer att få besök igen, nästa gång följer pojkvännen med.

FerretCrow
0

haha en framtida iller ägare låter det som =)

Aviendha
0

Haha, hela gänget gjorde alltså en riktigt snygg insats i "operation charmning" ;)

Ceciliaolucifer
0

Vilken tur att du har så många att dem hinner se alla sidor på en iller under en kort tid ;) så att dem bli mättade och går innan en eller åtta olyckor sker på golvet ;)

Haha :)

UlrikaD
0

Fick ett telefonsamtal idag från tjejen som var här. Hon sa att hon tänkt på illrar sen hon var här sist och kunde hon och hennes sambo få komma upp och hälsa på. Jamenvisst. Så de dyker upp imorgon, så får vi väl se på vilket humör illerbarnen är på då.Flört