Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 156 ggr
ThereseBergqvist
0

Illerträff v.34?

Ja å killen hade tänkt åka till Göteborg på semester v.34 och vi funderar på att ta med vår lilla päls..

Tänkte höra om det är någon illerträff på G den veckan, runt Göteborg? Vore ju skitkul eftersom vi bor så långt ifrån de kommande träffarna och så jobbar vi..

Håller tummarna ;)

Madde
0

Jag har inte hört om någon träff vad jag vet. Men det finns säkert någon som vill ha en sådan. =) Kul att du slänger ut frågan här inne. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

Jag  ställer gärna upp på en mini träff i den mån jag  har tid… tror i alla fall att jag e hemma då! Kan säkert fixa ihop ett gäng goa iller ägare här i götet!

ThereseBergqvist
0

Skulle verkligen vara jättekul om nån har tid med mig :P hehe..
Hoppas de är fler som är villigs.. Ju fler desto roligare! :)

Shelby
0

jag kommer om det blir nåt!

ThereseBergqvist
0

Ska boka en stuga i Göteborg idag.. den 21/8-25/8. Men jag tänkte vänta någon dag efter att jag fått hem henne (nu på torsdag) innan jag bestämmer om hon får föjla med. Får se hur det går :) Har ju aldig haft en iller så ja har ingen aning! :P

TottsiGirl
0

Skulle det bli en träff på helgen så skulle nog jag oxå kunna ta mig ner te Götet…Glad Bara nån som känner staden hjälper mig med vägbeskrivningen annars hihi kommer ja irra runt hela dagen Hemlis

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

*L*
0

ha det så kul om det blir något

[Luna]
0

Prada bor i göteborg. Fråga henne om hon vill hänga på :)
Kan juh vara kul för syskonen att ses igen.

ThereseBergqvist
0

De ska ja absoult göra!! :) Vore jätteskojj!!

*L*
0

*grr* jag vill ha en iller

MimmieM
0

Jag kommer om de blir någonting :D

*L* Du kan få låssas äga Oliver under träffen om du vill :D Behöver garanterat en extrahand till dessa små yrväder :)

Carpe Diem