Katastrofkullen - 5 veckor
Idag blev katastrofkullen 5 veckor gamla. Lagom till det har nästan alla öppnat sina ögon, hittat sina tänder och börjat bete sig som små illrar! Full rulle börjar det bli här hemma!

Japp, ögon här och var nu ser jag ;)
Grattis (bli stoora o driv matte till vansinne med pussar o bus)
Paulina

De blir bara sötare och sötare…. :)
åh så söt! :)
Helena

Som vanligt har jag redan kikat på hemsidan. Fantastiska bilder, undrar hur många fina rena rosa badlakan som gick åt i fotosessionen? ;) Jag tycker det blir svårare för varje dag att fota de små, bäst funkar det när de precis har proppat i sig kycklinghjärta tills de nästan spricker och har fallit i koma och nu gör det ju inget att de sover, men sen när de väl har öppnat ögonen så vill man ju ha vakenbilder. Suck! jag får väl också offra några badlakan :)
#4 badlakan? här kör vi på lyxiga fluff filtar hehehe som tvättas om, och om och om och om och om igen---*suck*
försökte med ett genomskinligt plastunderlägg under köttet men det var ingen hit…
ja, snart ger jag upp met fotograferingen..det går knappt att muta dem längre ju!
herre jesus vilken liten skönhet!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#7 Ge mig!!!
golf.ifokus.se

åh :D
men åh sara..sluta…#8 var ju bara för sjukt söt..
sån jäkla tur att valparna är utflyttade den 26;e juni när jag ska till gbg!!! :P

Det är jag som sitter mitt i valphögen och det gjorde jag i 3 timmar. Ont i rumpan har jag, men det är ingenting emot vad man får i hjärtat när man ser dessa ljuvliga sötnosar. Alla börjar helt klart utveckla personligheter nu. Jag har ju min absoluta favorit såklart men de andra ligger inte långt efter. De som mös med mig mest idag var Blight och Ravage (Ljusis och Mörkis). De busade med mig, sen somnade de i mitt knä, vaknade och busade lite till, somnade om. De som får någon utav de killarna får helt klart underbara illrar.

#7 det där är nog den sötaste valpbilden (som inte är på sigge ;) jag någonsin har sett!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Söta som socker .. :)

Gud vilka söta småå under…
oj vad dom har vuxit!

Så vansinnigt goa :o))

Så stora de blivit. Underbara!!

Det är verkligen söta. hur många behåller du sara ;) ?
#19 hehe hmmm…6?

Du har det bra som inte har en kille som med alla tillbjudna medel vill bli av med dem :( En går han med på att spara.
#21 en, det var bra iaf =) Här skämtade jag med min kille igår om att Aviendha var dräktig, och han höll på att bryta ihop ;)
Sen har jag sagt att jag är bokad på valp, och då hotade han med skiljsmässa ;)
Paulina

#22 han var väl inte seriös? :/
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Vilka av valparna är tingade? Fastnade för angoravappisen, sååå söt! Min Rocky vill ha en kompis
//Cute
De som är klara med hem är de två angororna, havoc och misstake…
De är så grymt söta!! Har verkligen fastnat för de två angororna… men tyvärr har jag inte flyttat hemifrån och får därför inte skaffa ny iller igen :(
Men nästa iller kommer troligtvis bli en angora!
Fast de är väldigt söta allihop Sarae!!
söta som socker *vill ha*