Saknar Zukie..
Åh vad jag saknar Zukie!
Jag är den förra ägaren av Zukie. Jag var tvungen att lämna bort henne till en liten kille som heter Oskar, tror han är medlem här " Zukie ".
"tyvär" så kom jag in på Scadinavian aviation academy i norrland och va tvungen att flytta till en etta på 38Kvm:(
Det känndes så elakt att lämna bort zukie, då hon hade fått flytta ett X antal gånger redan innan hon hamnade hos mig:( Denna underbara illertjej.
Det kändes aldeles för trångt för lilla zukie som fick springa fritt i våran stora villa med skogstomt och katt&hund som lekkamrater och promenad sällskap.
Jag har lovat mig själv Att skaffa iller igen så fort jag är klar med utbildningen och har flyttat till ett större ställe. Men ingen kan jämföras med Zukie för mig. Hon var så kelig och busig, så söt med sin lilla uppåtnäsa. Det var så bra för man kunde ha henne lös ute när man promenerade i skogen. Och hon gick bra ihop med min katt och familjens hund(=
Det var så mysig att bli väckt av illertassar på täcket!
oskar, jag hoppas Zukie skänker dig lika mycket glädje och kärlek som hon gav mig! Vi lär ses till sommaren (: då är jag i örebro igen! pussa henne från mig!
Re. Hoppas jag inte felpostat. Zukie är trots allt inte död eller så.

Men… dendär nosen känner jag igen…
golf.ifokus.se
Man får sakna dem! Men har man inte tiden så har man inte tiden. Då är det bäst för djuret att få ett hem med mer tid för lek och stoj :)
Men jag har bott på 33 kv med 4 illrar ;)