musik smak?
vad lyssnar ni på för musik?
själv älslar jag hip hop och sånt.
Kan lyssna på de mesta iofs.. men gaaah.
lyssnar på www.thevoice.se dagarna i ända. haha gissa om jag njuuuter.

Jag lyssnar på extremt blandad musik.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag lyssnar på det mesta =0)
Jag måste oxå hålla med om att jag lyssnar på blandat musik. Allt från klassiskt till hårdrock, punk, metal. Eller helt enkelt bara ren pop.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
rock
Jag föredrar rock av alla sorter.. utom såndär där de bara skriker..
Jag tror att de flesta föredrar rock eller metal just för att de finns i så otroligt många former…

Hihi jag har också haft Thevoice som en nojja, men nu har jag kommit fram till att Thechno är grymmt bra. Therese lyssna på min andra press på www.playahead.com :)

Ja Åsa lyssnar på jätte blanda musik xD HAHAHAHAHAHAHA
Visst Åsa? ;) haha *asg*

#7: Nu ska vi vara, nu ska vi vara snälla. hihi
Detta kommer sig av att jag i natt berättade för Roxanne om att jag satt och lyssnade på en fräckis. hihi
Audiatur et altera pars

#8 HAHAHA precis så alla vet vad jag kläcker ur mig som säkert ingen fattade nu! haha men åsa, vi håller det inne vad låter hette, okey? hHAHAHAHAHAH

#9: Ja, hmm, vi ska kanske tänka på att det kan finnas fler mindreåriga här inne. ;-)
Jag är hemsk jag vet det, men låten är faktiskt skitrolig. Ja, om man har min sjuka humor då vill säga.
Audiatur et altera pars

#10 precis, det finns små barn här, gör inget dummt nu! 
meeh jag skulle aldrig vilja ens lyssna på den! men Åsa, din humor är grymm, så den kanske är rolig ^^
Nu vill jag veta om du så ska berätta i hemlis på msn. LÅTEN ÅSA!
jag lyssnar också på liiite skadad musik ibland. hehe

#12: Får väl skvallra på msn då. hihi Det är ju liksom inte sååå rumsrent. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag "äter" det mesta, det är bara den värsta hårdrocken jag inte kan med. Just nu lyssnar jag på smurfans en busig sång på datorn. Men även LocoLoco med Mosquito och Juanes med La Carisa är bra, dessa spelas ofta för tillfället på Radio City/Mix Megapol. En station som sänder från Malmö, men jag tror att den sänder över det mesta av Skåne eftersom dom har 2 olika sändnings kanaler. Över Skåne är det 107,0 som gäller. Men dom har jätte bra musik där, lyssnade tidigare alltid på Radio Stella som sände från Helsingborg. Men den stationen gick i graven i våras då Mix Megapol köpte upp rättigheterna, så nu är det dom som sänder, har lyssnat. Men tycker att det inte är så bra musik som Radio City/Mix Megapol í Malmö, så det är den som står på hela dagarna här hemma.
Jag brukar säga att jag lyssnar på allt förutom de jag upptäcker att jag inte gillar :P

#12 haha nyfiken i en strut, den som tittar ut är rut, HAHAHA skojja, nej men Therese ^^
#13 haha får jag lyssna sen då? :)

#16: Vet inte, du har väl inte riktigt rätt ålder. Då kanske din mamma blir arg på mig ;-)
Audiatur et altera pars

Jag lyssnar på det mesta. Beror på vilket humör jag är på. Men min pojkvän är ju artist så jag får väl säga att han är min favoritartist ;P

#18: Kan nog vara illa för kärleken att säga annat en sådan gång ;-)
Audiatur et altera pars

Här lyssnas det på rock & hård rock & hårdrock!
(iaf gör jag det…inte Lina..)
Helst ska det vara sent 60-tal och tidigt 70-tal….då musiken var äkta och inte sönderproducerad som nu.
Led Zeppelin, Jimi Hendrix, The Who, Black Sabbath, Cactus, Leaf Hound, Rush, The Beatles, The Band, Vanilla Fudge, Tear Gas, November, Whitesnake, Deep Purple, Alice Cooper, Kiss, Rainbow….
Men visst lyssnar jag på nyare saker oxå….som Nightwish, Christian Kjellvander, Soundgarden, Audioslave, Cardigans….
Ni här som oxå gillar hårdrock….har ni hört svenska Abramis Brama?? Tung & gedigen kvalitetsrock med bra texter på ren svenska! Annorlunda men fruktansvärt bra!!! 
well, jag är ju lätt, emo som förstaval ;) för er som inte vet, emo står för emotional och är en variant av hardcore (tung hård skrikig musik) fast lugnare heh. Sen är ju valet självklart hardcore oxo, ju mer skrik desto bättre. Mkt skamusik (härstammar från reagge med mkt blåsinstrument och punkinslag) och sen punk då. Inte så mkt svensk dock.
Och sen är jag ju tokig i musik, åker på minst en festival per år, oftast i england, tyskland eller belgien :) Det är väldigt få av de band som jag lyssnar på som jag inte har sett live heh och vissa band kan jag åka utomlands för att enbart se =) Vad vore man utan musik :)

hårdrock för hela slanten men det kanske ni vet vid det här lagt? 
Jag älskar min musik,. min religion..hihi… När men pudel rock och glam metal fast lite trash, punk och power metal dyker väl ner då och då..
hehe ärligttalat så lyssnar jag på praktiskt taget allt. lyssnar bl.a på slipknot, mozart, ebba grön, afasi, sinatra, beach boys, zz.top och black sabbath. som sagt, lite blandat. haha