Senaste Biofilmen ni sett.
Tänkte höra vad ni har sett för filmer och se om ni kan rekommendera några andra filmer som är bra. =) Är ju ett sånt film-"freak" =)
Idag har jag och chrille varit på Bio. Det blev filmen Pirates of the Caribbean- Död Mans Kista. Oj vad vi gillade den filmen. =)
Så den kan jag verkligen rekommendera till er alla. Och har ni inte sett den första så se den först och sen den andra. =) Nu väntar vi på att nummer 3 ska komma. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Tvivlar på att dom gör något sådan, såg på TV att dom sa att dom inte visste om dom skulle kunna göra något bättre =P Dom kanske slutar när dom är på topp!!
Har inte varit på bio på lääänge, skitsynd, men senaste filmen jag såg var iaf Beauty Shop. Såg den på datorn igår kväll, och den var kul. Jag gillade den iaf =) Kanske inte världens bästa, men absolut inte bortkastad tid.
#1: Filmen avslutas med att det ska bli en uppföljare. Så slutar de nu så blir många förbannade. Kan jag tro i alla fall. =)

Jag kan ju säga att det var typ evigheter sedan vi var på bio. Om jag får möjlighet att gå igen så vet jag nog inte ens vad jag skulle vilja se.
Jo Becks nya. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#2: Säger dom det i slutet eller??
Vad spännande i så fall! Måste se 2an, vill absolut se 3an om det kommer en sån! 1an föll jag pladask för på en gång

1:an har jag också sett. Helt super.
Audiatur et altera pars
#4: Man kan väl säga att filmen avslutas med att man förväntar sig en 3:a. Kan ju inte avslöja vad som sägs för då är ju hela filmen förstörd. Men som sagt det är bara och se vare sig man gör det på bio, dvd eller datorn. =)
För det är verkligen en film jag kan rekommendera.

senaste biofilmen jag såg var Sanningen om rödluvan, den såg jag idag faktiskt.. hemma
Den var inte bra, kanske om man hade tråkigast någon dag och tittade på den hade den varit bättre, men näe. Biobio var scary movie4, och dom blir sämre och sämre, Pirets vill jag verkligen se, och Johnny Depp är liksom EYECANDY, och han gör hela filmen bra,hahaha :D
Film som inte går på bio och som är aaaaaaaasgammla som ALLA borde är Benny & Joon (också Johnny), det är den sötaste filmen jag någonsin har sett, helt underbar<3
Senaste biofilmen jag såg var "The Omen", bra film, och hyfsat läskig, men tycker filmen har fått ett rykte att den är Såååååååååååå läskig, och det är den inte enligt mig
, men den var bra och det hände mycket saker i filmen, man höll inte på att somna liksom ;) . Jag skulle gärna se den filmen igen. Det lite läskiga är ju att se hur Damien(djävulens son) blir, i och med att mina valpar är föda 06.06.06
.. små monster :)
Så jag ger filmen 8,5 av 10 i betyg :) .
Här kommer några bilder från filmen hoppas det är okej :)

(Enligt mig var denna Nanny en av dom läskigaste, i hela filmen, trots den korta stund man fick se henne.. =/ )

Det är ett tag sedan jag var på bio sist, tror att det var på Sagan om Ringen filmerna. Men jag ska gå på 3 filmer inom kort, dels Pirate of the Caribbean- Död Mans Kista, och sen ska jag se den nya vesionen av Super Man också ska jag se Posidon Katastrofen som även den är en ny version. Så detta ser jag fram emot nu i sommar.
Vi var och såg Pirates of the Caribbean- Död Mans Kista. den 12/7 på premiärdagen och jag håller helt med Madde.. Riktigt bra men det enda problemet ärjuatt nu vill man ju se den igen och igen så ja hoppas den kommer på Dvd om inte allt för länge :) Jonny Depp är helt underbar i sin rollkaraktär som kapten Jack Sparrow!!! Trodde inte han kunde spela sådana roller men jösses han e hur skön som helst.. hihi
#1 Pirates of the Caribbean nr 3 är redan delvis inspelad, dom spelade in den parallelt med nr 2 död mans kiskta. Så en 3a kommer det komma men om det blir några uppföljare sedan är inte helt klart. Men Jonny Depp, Kapten Jack Sparrow sa i en intervjuv att han hoppades att det skulle bli både en 4,5,6 och 7a så om skådespelarna vill kan man ju hoppas kankse. Men en 3a blir det iaf och den ska ha premiär nästa sommar.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#10: Ååh vad roligt!!! =) Längtar.

Silent hill, kan säga att den är RIKTIGT bra. Om man gillar skräckisar iaf :D Och sen e det baserad på en tv spel också.
#12: Jag älskar Rysare. Så den måste jag klart se. =)

Jeg så Dead Mans Chest på premiærenatten. Utkledd som pirat! Halve salen var utkledd som pirater, og det var kjempestemning! Har ikke fått bildene vi tok ennå, men legger dem ut så snart jeg får dem.
Såg Dead mans chest jag också. tyckte den var riktigt bra, synd bara att de skulle leka grillspett och fjanta sig med johnny depp *morr* blev värsta barnfilms känslan av det. o svärdsfajten på hjulet gjorde inte saken bättre, men vad kan man vänta sig när det är Disney som ger ut filmen. *ehum* men endå riktigt bra. måste dock se fortsättningen även om denna var lite irriterande på vissa saker.
Silent hill såg ja innan den också, hur bra som helst. rekommenderar den starkt :P
jag ville se silent hill, men kunde inte hitta den på nån bio i uppsala, den skulle gå på royal men cke :S Senaste filmen jags åg på bio var "just my luck" rätt rolig, sen såg jag "she's the man" nu på datorn, den har premiär snart. väldigt kul :D handlar om en tjj som klär ut sig till sin tvillingbror för att få spela fotboll, så blir hon såklart kär i sin rumskompis, som är kär i en blond tjej som är tjej i tjejen när hon är utklädd till brorsan, vilken soppa :P
#1: 3:an kommer nästa sommar. Filmen slutar mitt i handlingen oh att det blir en trea är 100 % klart (går att läsa om på www.imdb.com). Depp har sen oxo sagt att han skulle kunna fortsätta och göra 6-7 filmer så länge det är kul.

Hmm… kommer inte alls ihåg när vi var på bio senast, tror vi såg Ice Age 2. Men nu ska vi se DaVinci-koden om vi hinner (vet inte ens om det går på bio fortfarande) och Pirates of the Caribbean - död mans kista. Det är iaf vad jag VILL se =)

POSEIDON
Mycket bra film.
Hmm var ett tag sedan man var på bio ;D Men då tror jag att det var Mission Impossible 3 =) Ja ni vet vi här uppe i norr får vänta ett bra tag innan de nya filmerna kommer hit ;D
Senaste filmen jag såg på bio var Batman begins. Men det var på en utomhusbio som kommunen här fixade iordning gratis och det var runt 22:30 på kvällen och myggen var värre en kängurur med automatvapen. Men i övrigt var det kul :D
#21 Såg Poseidon nyss jag med, fast jag hade den på datorn. Tyckte inte du också att den var tämligen utdragen?
#23: *asg*
#25 Det låter nog roligare än det var ;D
#26: Alltså HAHAHA =) Vilket roligt sätt att formulera på.. Hihihihihihihihihhiihi, låter skiiiiiiiiiiiitkul! Förstår att det inte kan ha varit så roligt! Hatar myggor, speciellt när dom bara hoppar på 1 person. Min syster tex, hon har fått typ 3 myggbett i hela sitt 18åriga långa liv, själv har man väl fått snarare 3000. Kul att sitta brevid hennepå kvällen lixom, där sitter hon i frid och fröjd medan man själv har ett moln av mygger runt omkring sig!

Oj, jag har inte gått på bio sen jag var liten. Den senaste biofilmen jag såg var faktiskt Independence Day som nu blivit en gammal film. Jag gick och tittade på den filmen med min kusin över 5 gånger faktiskt. Den var så otroligt bra. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Ja, själv var det evigheter sedan jag såg en film på bio. Kommer nog inte ens ihåg vilken det var.
Audiatur et altera pars

Åsa, du behöver ju aldrig mer gå på bio för att se på filmer nu när du har mig på msn. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Kul att höra vad ni har sett för filmer. =)
#27 Haha, tre myggbett i livet hittills är ju inte dåligt det :D
Undrar vad det beror på egentligen…. Om man äter mycket vitlök har jag hört att de inte gillar en lika mycket, fast man vet ju inte huruvida det är en skröna eller ej.

#30: Nej det har du rätt i. ;-)
Audiatur et altera pars

Kollar inte så mycket på Bio, men den senaste filmen jag såg var X-Men 3
#32#33: Ja jag vet inte varför det har blivit så. Hela familjen älskar vitlök, så då borde dom inte hoppa på någon. Hört att dom dras till svett och smuts och så men, hahah, det får vi inte hoppas. Vissa kanske smakar bra och andra dåligt, dom kanske känner det på.. lukten? För dom smakar ju inte ens på henne för att smaka om hon smakar gott.. Fattar ingenting =)
Vet inte om det har med saken att göra men hon är rödhårig.. Känner inga andra rödtottar så vet iof inte om det beror på det.. Ojoj vad jag svamlar
haha jag stukade foten när jag var och såg poseidon. så jag missade minst 15-20 minuter av den, men annars så var den rätt okej, inte så att jag skulle vilja se den igen, men den var ju okej.