Nu är han här..
Grattis =)
Paulina
grattis till stora killen! Däremot tror jagi nte att han är en pastell, utan en albino, som gulnat pga hormoner och kost. antar att han är okastrerad?

Okaj.. Men han får ju samma kost som sin far o han är mycket vitare..
Ja han är okastrerad..

yup, snyggingen är definitivt en albino ;) Homronförsändringarna gör dem gula, antagligen är han i brunst?

brunst? jaja förstår att det e töser han vill till då men hur märks det då..

Du ser det tydligt på att hans pung är stor. Riktigt stor. Sedan känner du det på lukten. En brunstig hane luktar inte hallon precis. ;-)
Säger dock som sarae, det är en albino utan tvekan. Och färger beror på hormonerna och foder.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

oj har nog aldrig sett en albino som ändrat färg så extremnt får jag spara bilderna för egen del?

Va långhårig snyggningen var. Väldigt orange i pälsen måste jag säga men va snygg han var!
"Chaos is a friend of mine."

Som flera innan har skrivit så är han albino. Han är jättesnygg. Antar att han har bott utomhus på farm eller nåt? Hur gammal är han?

Hejsan igen, ja han har bott utomhus, illeruppfödning hos en som jagar med dem. Ätigt döda höns..
ca. 10 månader är han..
Han är faktiskt gulare i verkligheten än på bilderna.. kan inte riktigt fånga hans färg… Så då har vi en Albino hane hemma :D kvittar faktiskt då han e så himla go..
Hur går ni dom att BARA gå på lådan, han går både och hehe..
#9 ja det får du göra… tack för att du frågar;)

Då är han bror med min tös Ellie hon är lika gammal =). Jag tittade nämligen på honom när jag va och hämtade min. Ett tips kan vara å kolla efter skabb i öronen vilket Ellie hade samt flera därifrån. Gul i pälsen va även Ellie. Men det har gett sig med tiden.

Jasså född den 26/6?? hos lennart?
Kan tänka mej det vi rensa öronen jätte mycket igår… SKITIGA..
Guda snäll e han..

I och med att många valpar därifrån har haft öronskabb så är ju chansen ganska stor att även eran kille har det. Och är han 10 mån nu så kan han ju ha haft det länge. Ni bör nog kolla upp det snarast för det är farligt ifall de går med skabb länge.

23/5 sa han till mig. Verkar virrig den karln :P
Japp i sjöbo.
Jag va hos vetrinären förra måndagen med Ellie och dom hittade massor med ägg och skabb där så det kan jag starkt rekommendera.

Ja därifrån kommer min omplaceringstös.. full med skabb när hon kom så det är ett jättehett tips att kolla upp det

ja det har han troligen..
stotte: Ja men lennart hade mer än en kull så de behöver ej vara kullsyskon ju…

#18 Han sa specifikt när jag va där att dom va syskon. Han kanske menade halvsyskon vad vet jag :P Kul iaf att han fått ett bra hem.
De kan även vara syskon, men från olika kullar. det tas många kullar i sjöbo.

#21 mycket möjligt =)