Power big meet
vi hade de här i emmaboda för nån helg sen. ångrar att jaginte åkte dit. men jag hade annat för mig :D

vii ska diit :D

Hehe, jag bor ju i Västerås så jag rumpar säkert dit jag med ;D

:D

Ska du dit med familjen Roxanne? :)

japp det ska jag :) mina päron är skiljda men men… min mamma jag och pappa och säkert nån kompis! vi har det som tadition, likadat Globen Horseshow ;)

Hehe, okej skojigt ^^ Kanske ser dig där då ;P

aah! mohaha vet du väm jag är då? 

#8 Hehe, har ju sett bilden på dig som du har i ditt fotoalbum, men jag är sämst på att känna igen folk så jag kommer säkert gå förbi dig utan att känna igen dig ;P
bilen är i delar annars hade jag förmodligen kört dit
Tyvärr så kommer jag inte vara hemma så jag kan åka på Power Meet. Annars hade jag gärna åkt dit. =)))
Men vi får hoppas på att det blir ett till nästa år så man får uppleva det. Skulle ju vara kul och åka i raggarbil. Tyvärr känner jag ingen som har något. =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

´#8 hahaha MUWHAHHA xD
Hur var det på Power Meet. Någon som tagit några kort???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

DEt var sååååå jävla kul! var där från 10.00 - 03.00 ungefär på lördagen…så grymt kul var det! nästa år blir det en hel helg tror jag! så stort har det blivit…har varit där varje år i minst 3 år i rad…jag har bilder på när jag är pissfull typ! haha..inga bilder man vill lägga upp på nätet, hihi…men det är klart värt att åka dit ni som inte har varit där! satsa på det nästa år!
ni som vet lite bilträffar och cruisingar…skriv dom här! så man kan åka runt lite i Sverige! och kanske andra länder…roligaste jag vet! alla är så öppna och glada! trevligt folk stöter man jämnt på på sånna träffar =)