Oki...
Nu vet jag att jag kommer att låta äcklig.
Men min dotter lukta…blä.
Alltså…min Dookie…hon har luktat räksrens hela dagen.
O jag kom inte fram till vad det berodde på.
Tills mästerdetektiven (jag) fann på att Husse (jag vet att han är äcklig…men jag gillar honom som han är) använde en av deras handdukar att torka sina tassar på då vi åt räkor igår.
O Dookie…hon vill svepa om sig i ett täcke …även om det luktar räkskal.
Slutsats…Dook luktar sophög.
Usch…
HAHAHAH härligt!!
Åtgärd: BADNING med schampo!

Sara

Usch..o hon som fick duscha igår med mig o Marw med barnens äppelschampo som inte ska svida i ögonen.
Det går ju inte…
Då blir hon ju uttorkad.
Men i morgon…då får hon nog ta sig ett dopp iaf… utorkad eller inte.
För soptipp…det luktar inte gott…
haha låter som här, allt som luktar päckel är gott att rulla och gotta in sig i. De har allt en förkärlek till allt päckel :-P
HAHAHAHAHA
, den var bra den, det är som här för ca 2 veckor sedan då vi hade räkor. Min älskade lille Tilly fick tag på kassen med alla räkskal i, sen levde hon loppan med den hela natten. Nu säger nog de flesta att men du brukar ha dem i bur på natten, det har jag också. Men den kvällen hittade jag inte Tilly och hennes syster Tiffanie, så de fick sova "utomhus" inomhus om ni förstår vad jag menar. Så Tilly stank som den värrsta soptunna på morgonkvisten när hon kröp upp i sängen hos mig, hur hon fick tag i den vet jag inte då den stod på vasken där hon inte kan ta sig upp. Men vid 4 tiden på morgonkvisten stod jag och badade en iller som inte ville bli badad. Tiffanie däremot gillar inte räkor, så hon har nog bara tagit en sniff och gått där ifrån, men inte Tilly inte som provar på allt, även sådant som luktar apa.
Ska väl också säga att jag fick plocka skal och antener i hela köket och hallen efter henne, mammas lilla skata