Illerträffar i Skaraborg?
Hej!
Då jag har en enorm längtan efter att träffa illrar (har ingen egen) undrar jag om det är ngn Illerträff i skaraborg inplanerad innan IllerThriller?
Jag bor i Skövde.
MVH Amanda
Hej Mandysan
Som läget är just nu så har vi inte planerat någon träff då det är ganska mycket att göra inför Iller-Thriller.
Du får gärna komma hem till oss och hälsa på våra fem illbattingar, Det är Wanda sex år, Popp Off fem år, H Fizzelia fem år, H Lurventufs fyra år och Estella två år.
Du ringer 0500-48 53 02 eller mailar amhsiller@amhs-illertorg.se
Välkommen att höra av dig.
Anette
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#1 Okej…Vi får se då jag har en skadad häst att ta hand om den närmsta veckan. Men jag kanske mejlar dig någon gång nästa vecka. För det vore jättekul och få träffa lite illrar IRL, senast var för 5-6 år sedan.
Tack så mycket för inbjudan iaf!
Hej
Du ringer eller mailar när du har tid. Vi finns kvar :-))
Nu måste jag få fråga om ditt nick. När jag red på Skövde ridskola fanns det en häst som hette Mandy. Finns hon kvar och är du skötare på henne? Jag har för mig att det var en trevlig häst och om jag inte är helt ute och cyklar så tävlade jag på henne i hoppning.
Anette
#3 Jaa jag var hennes skötare. Tyvärr dog hon 2004..
ÅÅHHH, fy vad tråkigt. Som jag kommer ihåg henne så var hon inte lättriden i dressyren men däremot i hoppning, det gillade hon. Du får berätta mer när vi träffas.
Anette