OT Han säljer!
Nu måste jag bara säga att jag är jätteglad :D
Andreas jobbar som sagt som säljare, säljer städmaskiner, proffsiga grejer, och de är svåra att sälja pga priset. Men det pratar vi inte nu.
Jag vill säga att förra månaden (hans första) gick skit, 2 sälj på en månad och vi får skitlite pengar den 25te pga det. Han nådde inte heller upp till 40 visningar för att få minimilönen (man måste samlina in kundnamn själva och det är svårt om man inte får en bra start)
Men nu, den här månaden, har han sålt 3 maskiner sedan i fredags!! Han har fått ett nej på 4 visningar, och det kan jag lova är bättre än chefens!!!
Nu går allt jättebra och det flyter verkligen på. Jag är jätteglad för jag fick precis veta att han sålde den 3de nu.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Hihi, alltid roligt att tjäna pengar :D Fast det är nog inte lätt att jobba som säljare :/

#1 nej, det är ganska svårt. Men när man komer till rät folk och får rätt namn så går det lättare. Jag skulle nog aldrig kunna jobba som säljare, det verkar läskigt. Jag trivs bra som barnskötare :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

VI GÖR vågen för andreas och änskar han lyykkaa till med slangarna i tvättmaskinern som ofta går sönder….

japp jag pratade ju med dig igår och jag skickade ju en massa grattis till er men gör det igen =)
va roligt att höra! way to go!
Grattis! Kul att ha fått upp "flytet" =) Jag vet hur svårt det är, att vara säljare är inte lätt, man måste verkligen vara helfokuserad.
Paulina

Grattis!
"Chaos is a friend of mine."

#6 och dessutom trevlig när man är på dåligt humör.. *hua* (fast det måste man ju nästan jämt)