Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 280 ggr
Theres
0

Farmor

Min farmor vill så gärna ta hand om mina illrar när jag är i Spanien… Mamma tycker det låter riskabelt eftersom hon är 78 år, men hon ska minsann komma hit i helgen och få se hur det går till att sköta dem ;)

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0
Aviendha
0

Vad roligt =) Min mormor försökte en gång fånga illrarna när hon hälsade på och skule vrida nacken av dem, bara sådär ändå. Hon är inte helt riktig tanten. Var glad för din pigga farmor =)

Hayley
0

#0 var glad, min farmor är senil och blir vrålförbannad på mig så fort jag nämner mina pälsar eller visar ett kort på dem..efersom min far hade en liten "Lillan" när jag var liten som farmor älskade, och nu har hon fått för sig att jag har snott lillan och kräver tillbaka henne varje gång jag nämner mina illrar! Sen att mina pälsar är pastell och albino och lillan var viltfärgad har tydligen inte till saken att göra.. hihi

Theres
0

Ja, men hade hon varit normalpigg så hade hon hängt med till Spanien istället som hon alltid gör… men hon har så ont i höften, och det är 1000 trappor där vi bor…så hon stannar hemma… men jag har ju också ont i höften :( Måste jag också stanna hemma då? :( Haha.

golf.ifokus.se

skrollan
0

min mormor tycker inte om illrar eftersom min far hade en iller en gång i tiden som bet mormor i hälen. Hihi, men det gör inte våra små änglar försöker jag förklara (A)

Norrskenets
0

hehe va sött och modigt av henne=)

Theres
0

Idag har hon fått lära sig, det gick bra =)

golf.ifokus.se

Zaria81
0

Tufft, Pojkvännens ena iller bodde tidigare hos en gammal dam och åke med på rollatorn.

Tyvärr bröt tanten benet eller dyl och kunde inte ha kvar henne.

Theres
0

Idag fyller farmor år =)

golf.ifokus.se