Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 431 ggr
Qviq
0

Trött illerägare

Även illrana får stå ut med jobbiga saker här hemma, så jag ska nog sluta klaga på dem i fortsättningen 

Igår så var det baddax för illrana på grund utav att de lekt i lera. De såg ut som typ träskmonster och fick då utstå en badning som självklart inte var poppis. Efter badet fick de vara i köket vilket de tröttnade på frammåt natten så jag fick gå upp och släppa ut dem. Tog ett glas apelsinsaft och plockade upp göran i famnen vilket inte passade han. Så när jag skulle sätta ner göran på marken igen råkade jag självklart spilla ut hela glaset med apelsinsaft över stackaren vilket resulterade i en väldigt kladdig iller, IGEN! Fan va jobbig jag måste vara.

Och i morse gick jag upp väldigt tidigt och var väldigt trött. Snowflake står i köket och väntar på att jag ska byta vattet i skålen. Plockar upp skålen, fyller den med vatten och går med den till spisen för att lägga i vitaminerna som jag ger snowflake för att han inte ska dricka sitt kiss. Istället för vitaminerna tar jag istället saltet och börjar strö över vattnet. Ställer ner vattnet på golvet och går iväg. Efter ett tag så kommer jag på vad jag gjort och går och tillbaka i köket. Där står stackars snowflake som ett frågetecken och jag blir utskrattad av min sambo.

Så det finns nog chans att mina illrar kommer omplacera sig själva i rädsla för att inte överleva och då skulle jag förstå dem. Jag är en fara för mig själv eller som min sambo säger: Du håller fan på att bli en iller…

"Chaos is a friend of mine."

Aviendha
0

Ursäkta, men jag drar lite på smilbanden här ;) Känner igen mig, ibland undrar jag när de ska ringa och be någon omplacera MIG för att de inte klarar av att leva med mig längre när jag far runt som en huvudhuggen höna.

Theres
0

Haha :P

golf.ifokus.se

sarae
0

hahahaha mina illrar hälsar att de känner stor sympati med grabbarna! här har de skrivit en protest lista, över sitt hemska leverne, där slutklämmen är att de skall få en ny matte…

Qviq
0

Ja jag tycker man ska ställa sig frågan ifall illrar är så satans jobbiga, vi är nog värre:P

"Chaos is a friend of mine."

Marina
0

Hahahaha ja det var ju ett helt nytt sätt att se på det hela :D