Humla bus
Lämnade Humla på rummet så hon skulle få lite space att röra sig på, å slippa inhägnaden. Men när jag kom trillbaka så kollade jag runt för att hitta vart hon hade däckat, kollade i korgarna, sängen, de vanliga ställena, men hittade henne inte, satte mig vid datorn en stund å då såg jag nått i ögonvrån och tittade uppåt, då hade hon klättrat upp för soffan å upp på råttburarn å gått å lagt sig på högsta punkten i rummet :P Haha :P tur att råttorna inte är rädda för henne :P
Har du någon mer bild där man ser hur högt hon har klättrat?
Illrar är bra roliga. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Oj vad det var högt upp. Hur har hon tagit sig upp dit? Hoppat från soffan. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
OJ jösses hon va inte dålig på att klättra!! Tur att ted e lite tung i rumpan så han inte kommer lika långt :P
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
det står en till soffa på andra sidan buren hon klättrade från den, jag tänkte inte på den eftersom jag alltid är här när hon e lös. men hon kommer ju inte åt råttorna å de e inte rädda för henne, hon verkar inte ens bry sig om dem :P

Herregud vilken klätter apa det var. Måste varit fräsigt att se henne ta sig upp där. Hur kom damen ner? hihi
Kan tänka mig att det såg ännu roligare ut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag såg henne inte ta sig upp dit :P jag hittade henne sovandes där uppe, eller hon vaknade å tittade på mig över kanten å gäspade å smackade lite :P jag lyfte ner henne för säkerhet skull :P hehe.. nu har vi precis busat för fullt, hunden e på övervåningen så hon behövde leka av sig, herre guud vad den här tösen kan busa, och vad hon hoppar högt! jag kan sitta på knä på golvet å hon kan llätt hoppa upp å bita mig i axeln :P måste hitta en illerpolare till henne också P kul å se henne leka med en annan iller, en jämlike. hon fick busa med en cainterrier idag också men han var inte lika rolig som min jrt, hon stod verkligen å bara glodde på det där konstiga skäggiga först :P haha
haha ja Humla har klättrandet i släkten, de som ska vara ÖVERALLT :-D hehe kul att det viser sig…. Roligt att de funkar med hundar så bra, jag försökte ju intro.en större blandras för mina men de la sig bara på rygg o väste när valpen på 6mån ville leka :-D hehe, slutade med att valpen blev irriterad att de inte brydde sig om han så han smånafsade dem och där avbröt de sin träff då han lätt blir hårdhänt den "lilla" valpen :-) inte ens Cp-Göran sa ifrån…hehe…