Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 145 ggr
Johannah
0

Illerhona omplaceras

En femårig illerhona ska omplaceras via Svenska Tamillerföreningen.

Kontakta mig för mer information om ni är intresserade.

Tel. 0221-12747 el. 0737-175617 el. mail johannahrissanen@hotmail.com.

Madde
0

Är det någon som är intresserad av denna illertös?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

nasse36
0

Hade jag fåt för min sambo så skulle hon få komma hem till mig och mina illrar.

Shelby
0

jag vill veta vart iller finns :/

Nea
0

#3 ring eller skriv till Johannah och fråga.

Faxlin
0

Hoppas tösen kan hitta ett bra hem i alla fall. Är det någon häårinnefrån som tar henne så får ni gärna berätta hur det går.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Hur har det gått? Har tösen fått något hem??? Var ju ett tag sen det skrevs i tråden nu. =)

Nettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, hon har fått ett hem.. hos mig. Det var ingen som ville ha henne eftersom hon är 5 år gammal.. gräsligt ! Ibland kan man undra om folk är djurvänner när de väljer och vrakar bara bland yngre djur. Jag tar hellre ett djur till än låter någon avlivas.

Det är en sötnos som heter Chilli. Skickar med bild på henne.

Madde
0

Chilli är så söt.

Om det är den chilli som jag tror, så har jag träffat henne många gånger. =) En sån mysig iller. =)

AmmiG
0

Nettan: Hoppas ni ska trivas jättebra med varandra och få flera år tillsammans. Ammi

Nettan
0

Ja Madde, det är den Chilli som du träffat ;-)

Hon är en riktig pussgurka. Hon älskar att bli kelad med och sover gärna en stund i famnen. Synd bara att de andra tycker att hon är en jäkla inkräktare.

Madde
0

Nä vad kul att du har chilli. =) Vad trevligt att du har fått dig en pussgurka. =) Såna illrar är alltid mysiga.

Jo det kan ju bli som att hon inkräktar på deras revir. Hoppas det löser sig snart.

TottsiGirl
0

Va kul att Chili har fått ett nytt hem hoppas dom andra snart ger me sig så dom kan busa ihop snart :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Nettan
0

igår så lekte Turbo och Ior !! och även Trixie. Då smög sig Chilli fram och kikade på dem. Då upptäckte de henne och alla tre satte av för att jaga henne. Hon sprang och skrek för allt vad hon kunde. Jag fick springa och hämta henne. Stackars liten blir ju så rädd när alla tre är dumma.

TottsiGirl
0

Åå stackars lille Chilli… Får hoppas dom andra små snart låter henne vara med att leka.. Hur länge har hon varit hos dig nu?

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Nettan
0

Hon kom till mig i torsdags.
Tyvärr fick jag lite information idag om Chilli. Jag är tydligen hennes femte hem. En föredetta ägare har kontaktat mig och informerat mig om detta. Det är ju bra att jag vet det nu. Inte konstigt att hon verkar vara lite nedstämd.

Faxlin
0

Ja, vad säger man. Bättre sent än aldrig. Skönt att tösen fått kommit till ett ställe där hon får stanna i alla fall.
Hoppas de andra vildarna blir snälla snart mot henne.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

#15: Men nu har hon ju kommit till dig nettan. Och hos dig kommer hon ju få stanna. Så fler hem än så blir det ju inte. =)) Så man får se något positivit i det hela.

Ja hoppas oxå att de andra lugnar ner sig lite så att hon får känna in sig lite hos er. =)

JossanH
0

Att folk bara omplacerar hej vilt.. Så blir man ju helt ställd också när det är underbara och snälla illrar som omplaceras…

Tur att hon bor hos dig nu!

Sajtvärd på Iller.ifokus