min lilla knubbis ^.^

Måste hon banta?

Så söt hon är!
Jag tycker hon ser ut som en frisk och sund tjej med fin vinterpäls och bra hull! Absolut ingen bantning, är livsfarligt att banta illrar.. Hon ser ut att må kanonbra!
Sådär ser min Phoenix ut med, om inte lite knubbigare ;) Det kan ju vara valphul som inte trillat av än, så tänker jag.
Paulina

#2 är Honney för smal då eller?
#4 det låg ingen bild på honney där när komentaren skrevs. Lugn!
Honney ser fullt normal ut

#5 jo jag vet jag ändrade bild :) skulle lä'gga in på honney men han inte :) heheh sen ångrade jag mig och satte dom på samma bild

Stacy väger 1030g och hon har gått ner 70g
Honney har jag aldrig vägt tidigare så det är forsta gången jag väger henne och får veta hennes vikt
Honney vikt är 730g

att hon har gått ner lite stacy kan vara för att våren är på g men dom ser super fina ut töserna =)

bra att dom ser fina ut men stacy ser ju tjock ut och hon har oxå gått ner i vikt sjukt
Honney är en stor tös i jämförelse med min lilla på 610 g =)
Paulina
jämför man med honney så ser stacy tjock ut, men kollar man bara på stacy så är hon inte alls tjock… det beror på vad man jämför med.

Illrar är individer, precis som alla djur och människor.. De ser friska och sunda ut. Det viktiga är att de följer sin egen viktkurva, det är svårt att jämföra med andras..