Imorrn blir det spring :D!
Japp! Nu skriver jag här igen! Har inte vart inne här på ett tag, och har mest berott på att jag har praoat på akvarielagret den här veckan och har dessutom flyttat ut till min lilla "stuga". Kan säga att Cinka älskar den här stugan. Inget kraffs på dörren längre! :D
Han har tillgång till hela stugan (som egentligen inte är sååå stor, kanske 4x4 meter i bottenyta, lite till kanske..). Men på natten så stänger jag dörren till badrummet, eftersom han gärna håller igång sina trummkonserter kl 4 på morgonen med soptunnan (sån där som man trampar på så går locket upp).
Han har varit jätteduktig på lådan! Dock så gör han sina behov i badrummet ibland, men i duschen, så det är enkelt att bara tvätta bort, annars hamnar sånt i någon utav lådorna :D!
Åter till det jag hade tänkt skriva om, haha :'D!
Imorrn åker vi till gysinge (jag, mamma, styvpappa och Cinka), min mamma och styvpappa ska på brandövning, och på det stället finns det en massa roliga ställen att springa runt på, och självklart så måste jag bara ta dit Cinkajou! :D
Det blir en liten stund i bilen på morgonen, men jag tar med min både mat och vatten, eftersom vi blir där ett bra tag!
Ska bli kul att springa runt med honom hela dagen (fast jag brukar ju ta honom på promenader annars också, men svårt att hitta bra ställen här i spånga att promenera på…).
Något som jag även har märkt är att Cinkajou poppar en massa numera! Det är alldeles underbart att höra! Och när han slickar mig på munnen, tihii! Han är så underbar min lilla grabb :').
Dessutom så är nästan all vinterpäls borta nu! Känns ovant att se honom med så kort päls, haha :'D! Men charmen försvinner inte minsann!
Ja så kort och gott så kan man väl säga att livet leker för mig och Cinka! Kände bara för att skriva lite, hihi :D. Ha det bra allihopa :D!

gud så kul för er! Nej det är värkligen inte lätt att hitta ställen här i spånga att gå ut med illern. jag håller mej iaf där ingen ser eftersom att jag e så himmla osocial. Vill helst inte att folk ska komma fram och fråga en massa.
Gud så kul att stugan e klar ;) har du bilder? (a)
ha så kul i Gysinge!

oo jag kommer och hälsar på!
Cinkajous bur under (om jag skulle behöva låsa in honom av någon anledning, och för att han ska ha ett ställe att krypa in till om han vill vara själv). Dabbagamernas terrarium över. På söndag fixar vi en stång där över också så man kan hänga ytterkläder, ska även få en byrå (fast den ska inte stå där) där jag kan ha alla mina kläder, den är beställd på jysk och kommer om ett par veckor!

spela roliga spel.. jaa tjoho jag kommer
WOHOO! Ta med dig lite illrar också så blir Cinka glad
.
Som nyss har somnat bredvid sin fina hög med tidningspapper :')
Vilket lyxigt krypin du har! 
Sara
#16 Hihi ja det var värt att vänta på! :D. Litet men otroligt mysigt :D

Känns som om ditt lilla hus är större än min lägenhet :P
Snygga lakan, jag har lika dana fast i svart som basfärg :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#18 Hihi, ja det är mycket på liten yta, hihi :D!
Grymt! De är snygga :D
gud så mysigt!! skulle kunna ge mkt för ett sånt sovloft!

#15 hur många vill du ha=p
#20 Hihi ja det är mysigt, varmt och illerfritt däruppe :'D!… Än så länge… Snart kommer cinkajou med rep och börjar bergsklättra stegen
#21 jag tar alla jag får :D, HAHA! Nej men det spelar ingen roll, eller… en rimlig mängd kanske, HAHA :'D

otroligt fint! *VILL OSSÅ HA* , haha, får väll be pappa bygga till mej när jag troligtvis flyttar dit till Danderyd.
Så bra ni värkar ha det där!

rimlig mängd… hmm ja dom var ju inklusive vaplar sexton när jag var hos sarae.. rätt lämplig mängd, speciellt valparna… har tyvär bara fyra att bidra med
vad härlig ni bor! :)

gud vilken mysig stuga du har=)