Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 357 ggr
Theres
0

OT Allergisk...

Uscha… det kliar i helsen HELA TIDEN… det är jättejobbigt =/
Sitter inte med illrarna nu, så det är inte mot dem iallafall =)
Tur att vi har allergimedicin i skåpet.

golf.ifokus.se

Sara
0

Mmm.. Är oxå allergisk och det är pollen ute och illrarna fäller (min allergi reagerar värre då) så jag nyser och kliar hela tiden.

Sara

fridaas
0

Jag nyser och hostar förfullt, och jag har inte ens djur.. istället en väldig massa pollen runt omkring mig.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

FerretCrow
0

här uppe i norrland sätter pollen oxå igång att komma kände jag idag då jag va ute och grejja

klarsferrets
0

Det finns en radio kanal som talar om när o vart det börjar med pollen och vilken sort av polen som är på g.

Tyvärr så kommer jag inte i håg men kan tänka mig att det är radio gbg .

Brukar lysna på den när jag är hemma så jag vet hur mycket jag ska ta varje mårgon på såp vis sliper man att bli överskad när man är ute

FerretCrow
0

#4 jo men känner jag något då jag går ut går jag bara in igen och tar en tablett och lite ögondroppar så är jag kanon igen=)

Gilla
0

http://www.pollenrapport.com/ Har ju jag som rapporterar i mejlen några gånger i veckan.
Den tycker jag är bra…

klarsferrets
0

oj vad bra det viste jag inte att den fans .

lite lättare att kolla skälv hihi

tack så jätte mycket för det tipset

Theres
0

Ja, vi har ju de flesta pollensorter här där jag bor verkar det som :P

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

Jag är glad över att slippa pollenallergi och allt sånt!

Tyvärr har jag börjat reagera på katterna, och det är väl typiskt när man har 7 st? När vi var uppe och hämtade sista kissen så var det några misseungar som lekte och bet och rev pappa. Han fick vätskefylldablåsor. Mina ögonbörjade klia och efter en halvdag där uppe så hade jag klöst ögonen ur mig!

Theres
0

Idag är det hemskt… ibland kliar jag så mycket i näsan (haha, det lät fel, har inte fingrarna i näsan heller) så jag får näsblod… har lust att klia så mycket nu, då kanske det går över.

golf.ifokus.se

Theres
0

:D Vi hade allerginässpray i ett skåp… lite väl gammal kanske, men den funkade :P

golf.ifokus.se

fridaas
0

#11 grattis :)

Igår var en riktigt hemsk dag.. somnade så fort jag kom hem, ett av tecknen på början till allergichocker, att somna rakt upp och ner mitt i meningar.. aja tur att det alltid finns allergimediciner i närheten. Idag är det mkt bättre, kanske för att det regnade i natt.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.