Cathy
Min fina Cathy är nu parad med en 50% hybrid från Storbrittanien och valpar beräknas om drygt fyra veckor. Jag är jätteglad och det känns jättebra. Hannen vann BIS på Yran, vilket verkligen var kul. Jag har tidigare parat med en hanne från samma uppfödare (Infinity här på forumet) och det är jättekul att ha ett bra samarbete med någon som har liknande avelsmål som en själv. Ville bara nämna detta då jag själv är på så bra humör.
Monica, vi kommer att få superfina valpar efter Elvin i år ;)

Jag håller tummarna för att allting går som det ska! Både cathy och hanen är ju superfina illrar.

låter trevligt… hoppas parningen lyckas! :)

grattis till honan=)

Håller tummar och tassar här hemma att det blev en lyckad parning=D Grattis i förskott;)
ja, hoppas innerligt hon får valpar så jag slapp sitta i ett brunst-stinkande badrum, väldigt illamåendes, hängande över en transportbur helt i onödan! 
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hahahahaha
Jossan: Har du sitti på badrum med min Elvin?Jeg synes da ikke han lukter så veldig mye hehe
Håper det blir valper Sarah det blir en spennede tid fremover ja.Gleder meg til og høre om de små:-)

Jepp, Elvin och Cathy huserade i badrummet i vår stuga. Där satt även en bakis Jossan på morgonen. Det luktade lite instängt så jag förstår att hon inte mådde så bra med tanke på promillehalten ;)
#7 ett stycke brunstig hane och ett stycke löpande hona som förlustat sig en hel natt i ett ganska så dåligt ventilerat badrum luktar inte rosor om man mår väldigt illa efter en hård kväll.. ;)
Det gjorde att jag blev ännu mer illamående faktiskt hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus

Börjar nästan misstänka att hon går tom… Hade lite funderingar i badrummet i Oslo att det såg ut som att Elvin inte fick den på plats ;) iofs är det två veckor kvar, men jag tycker att man borde känna lite i magen på henne. Hon är tjock och så men jag är ändå misstänksam. Vi får se nästa helg…

åhåå vad roligt :) lycka till med valpisarna:)
men jag kan försäkra dig Sara att hon smet undan en av gångerna men att han kasade med pga att han satt fast I henne… :) Så han måste iaf fått in den en gång!
Sajtvärd på Iller.ifokus

hoppas inte hon går tom*håller tummarna för er här hemma*

#12 Vi får hoppas att det inte var den enda gången då ;)

Börjar omvärdera… nu är det en vecka kvar och hon blir större och större. Idag var första gången jag tyckte att det var knölar där inne. Är nog bebbar ändå. Men vågar inte ta ut ngt i förskott.
Spännande!
Sara
oh hoppas verkligen inte att hon går tom

Hon går def inte tom. Idag (på tiden kan man ju tycka) har jag suttit och tittat på hennes mage som rörde sig åt alla håll :) :) :) På söndag är det 42 dagar så beredskapen är hög just nu!! Tycker att det är konstigt att jag inte sett eller kännt något innan. Men nu är de vilda där inne :)
#18 ojoj va spännande!! håller tummarna at tallt går bra
sååå spännande. Får inte visa bilder på bebisarna sen. Med en så charmig moder och en så snygg fader… :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Moahahahaha, Jossan vad tror du. Jag vet ju att du vill ha en och jag vet att det skulle vara ett bra hem… dumdidudumdidu, jag skickar förstorade kopior på posten ;)
Så flott og høre at Cathy ikke er gått tom da Sarah.Jeg trudde også Calida ville gå tom,men uken før termin så jg at valpene sparket i magen hennes.Så på søndag fødet hun 6 valper

Åh vad roligt Monica!!! Alla här hoppas att det går jättebra med dem. Hur många av varje blev det?
#22 stort grattis till valparna!
#21 tssss. du skulle bara våga! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Det blei 3 hanner og 3 tisper så vidt jeg kan se,men ville ikke ta på valpene for mye så mor og barn får stort sett være i fred.kikker bare innom for og se at ingen er døde å lar Calida få sin melk:-)

#25 Jag anar en utmaning… ni kan väl pallra er upp till stockholm och hälsa på när de är ca 6-7 veckor? ;)
Kan nok hende jeg tar en tur og hilser på de små når de er 6-7 uker gamle:-)

Det tycker jag verkligen att du ska göra Monica!