#0: Oj vad söt bianca är. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#1 Tack så mycke :)

Bianca var jättesöt! :)
#3 Tackar så mycke :)
På korten i #11 & #12, ser det nästan ut som att hon strejkar mot ngt tycker jag!;-) Fina kort!
#15 Kan va för att dörren va stängd ;) Tackar
#0 Hon är bara så vacker!
#8 Dom tar sig upp överallt :-) Vilken koll hon har därifrån!
Stella och jag skickar pussar till Kola.
Vilken härlig stil Göris har!
Ser fram emot bilderna på min kelgris! ;-)
#17 Ja den första bilden på Bianca blev jätte fin.
Kola skickar pussar tillbaka :)
Hihi förstår det. Ska bara ladda kameran och sen gå på jakt efter han :)
sofieManne: Bianca siktar tydligen på att bli fotomodell…illerfoder eller leksaker möjligen?
Åhh, ohh…Den grabben är det bäst ni kedjar fast, när vi kommer på besök…annars blir han Gotlänning! 
Ammi: Hahahah ja. En liten linsluss är hon iallfall :)
Hihi du får gosa med han så mycke att du klarar dig tills nästa gång du träffar han :)
#28 hmm, innebär att jag kommer att vara väldigt osocial. :-) Måste ju bunkra massor med Örjan, så jag klarar mig ett tag. *S*
Hahaha du får ju träffa han på iller thriller så det blir ju inte så lång tid ;)
#30 Det är ju jättelångt dit!!!
Flera veckor, *suck*. Jag får väl stå ut!
#31 Hihi örjan kommer bli bortskämd med gos ;)

#29: Men Ammi kan du inte gosa och prata samtidigt? Fick för mih att du är tjej jag! Vi kan väl göra mer än en sak åt gången. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#33 När jag får tag på den grabben, så stjäl han hela mig! Bara han och en till iller har lyckats med det…en kille Pyret friade med i våras, tyvärr utan resultat.
Örjan! Var det inte mysigt här på ön? 
#34 Han tycker det va jätte mysigt. Men han säger att små syskonen hade kunnat få stanna hemma. Han va ju faktiskt på semester. hihi
Oj! Blev lite chockad när jag såg bilderna på Bianca…hon e på pricken lik min första iller Jajja! trodde nästan att det var hon 
Hur som helst var det underbara kort!

Tjingeling!
Nu har jag också hittat hit! kul att se lite nya bilder på "min" Ixids silver princess. Kommer ni med Bianca på illerträffen som är i augusti?
*hoppas hoppas*
Elin
Hejsan.
Ja det tror jag att vi ska göra. Det vore väldigt trevligt. Du menar väl den i Enköping?
Sofie