Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 276 ggr
Malena
0

Syskon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det fler här inne som har haft turen att träffa på en eller flera av era illrars syskon, eller kanske att ni har 2 eller fler syskon hemma???, som ni kanske vet så hälsar Snutten på här ganska ofta en underbar liten krabat, han passar så bra in i gänget och Benjamin älskar sin brorsa det märks så väl =0)

Tog en bild på dom alldeles nyss då dom låg så gulligt!!

Faxlin
0

Ja, Kiaras syster Wilma har ju varit här. Fast då fanns inte Kiara. Sedan har vi Ambra, hennes syskon har jag träffat fast inte haft dem boendes här;-)
Annars är det tunn sått med syskon;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

Jag vet tyvärr ingenting om Elvis och Triss =( Lite trist även om det inte känns så viktigt. Det viktigaste tycker jag är att dom trivs hos mig och har det bra.

DG här på forumet har en syster (Hapsis) till Chiquita men det är det enda jag vet, vart resten av hennes syskon är har jag ingen aning om. Dom var sex eller sju syskon.

emoflickan
0

Jag har ju albin och bilbo som är halvbröder, och Gimli och tjabo som är halvbröder. Helsyskon till gimi och Tjabo träffar jag väldigt ofta på våra illerträffar :)

gameover
0

och nyss så skrev faktiskt ägaren som har min pojkes bror!

Tengil är en riktig söting han, en mörk snygging. hih, fick en inte så suddig bild på dom, hyperaktivapälsar var dom. Den mörka på väg in i lådan är hans bror.

Madde
0

Här hemma har vi ju 2 bröder. Snart en 3:e. Då är alla helsyskon. Så det ska bli kul. =) Ska se om jag kan ta några syskonkort om några veckor när vi får hem xac. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

Jag har 2 syskonpar och ½ syskonpar. Syskon paren är Tiffanie och Tilly som snart blir 3 år. Sen har jag Laban och Lina, på dom skilljer det ca 5 månader, men dom är helsyskon då dom har samma mamma och pappa. ½ syskonen är Nanooq dryga 1 år och Agnez snart 16 veckor, som har samma pappa men inte mamma. Mamma till Nanooq år Tilly och till Agnez är det Tiffanie som är mamma, så dom är faktiskt även kusiner. Laban och lina har alltid varit väldigt nära varandra, det syns tom på fotot. Dom sover nästan alltid brevid varandra, det gör inte vare sig Tiffanie och Tilly, eller Nanooq och Agnez.

Borgarn
0

Jag har inga syskon illrar här hemma, men DG här på forumet har min Snowflakes bror Moon :) och deras pappa Göran träffar jag ofta på olika iller-events. Deras andra bror har jag även också träffat på en iller-träff. Och halv-syskon träffat jag också ofta på olika iller-events. Och nu kommer jag ju behålla en av Tindras valpar :)

DG
0

Jag känner till Hapsis syskon Chiquita som Elin redan har nämt.

Sen känner jag till Moons ena syskon som Borgarn har, Snowflake men jag vet inte vart andra syskonen har tagit vägen (dom var bara 3 om jag förståg rätt). Sen känner jag till Moons far.

Veronica
0

Jag har träffat alla utom 2 av Lillans syskon =)

Amor vincit omnia

Gitzy
0

Tims syskon är ju så många (14)!!! men ett par har jag koll på iallafall. Hans ena bror passar vi ibland men dock har dom inte träffats då Titan som han heter har varit okastrerad men jag och micke får iallafall kela lite med honom :-) och så hans syster Heily har också gästat oss.  Millas syster kharma stöter vi naturligtvis på då och då! När det gäller Gizmo känner jag inte till några syskon. Han kom ju som omplacering.

Roxanne
0

aaaw jag vill också ta kort och så och visa er alla här!

Borgarn
0

Gitzy: Sen har ju jag Titans halv syrra :) Snowflake

Gitzy
0

Jaaaa henne har jag ju också träffat!!!

JossanH
0

Pegasus: han är ju halvbror till Gimli vet jag, kanske Tjabo också som emoflickan har. Sen vet jag om lite halvbröder och halvsystrar uppåt stockholm och i Gävle. har även träffat 4 helsyskon till honom.. Dom släktingarna hittar jag överallt nu känns det som.

Dexter: Jag vet om 2 kullsyskon neråt Malmö trakten. Sen har han en halvbror här i mjölby faktiskt.

Triton: jag vet vart endel av hans syskon har hamnat i alla fall! har en kompis som har hans snygga bror!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Glömde bort och berätta att vi har träffat syskon till Xander och criss. Vi har träffat Boris (spot) som ägs av en i kumla, Tara som ägs av sofieomanne.

Sen har vi ju träffat benjamins bror Lurvas som ägs av rikki.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

emoflickan
0

#14: Jossan! har du inte lärt dig än! Gimli och Pegasus är ju helsyskon *flin* ;) Men Tjabo är ju halvsyskon =)

Och Karin, du har ju träffat Gimli o Tjabo, helsyskon + halvsyskon till Milla ;)

Nettan
0

Jag har Ior och Trixie som har samma föräldrar men inte är från samma kull. Jag hade även Trixie´s kullsyster Saga men hon har flyttat. Trixies kullbror Nimbus har varit här i 12 dagar på semestervistelse.

Min bortgågne Nala fick massa ungar, Turbo var en av dem. Åsa har en annan, Ambra, Ronja har Troja fast jag har inte träffat vare sig Ambra eller Troja. Däremot har syrran Snotra varit här på semesterhem i 7 dagar. Turbo och Snotra gick verkligen bra ihop. De är tyranner mot andra illrar men så rara och busiga mot varandra.

Faxlin
0

#17: Vi får väl se vad Ambra och Turbo tycker om varandra sedan. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JossanH
0

emoflickan: Du kanske kunde skriva ner släktträden själv här… =) Du verkar ha bättre koll på våra illrars släktingar än vad vi har!!!Skrattande NU vet jag att Gimli och Peggas är helsyskon och att Tjbo och Peggas är halvsyskon… Och att halvsyskon gillar att försöka döda varandra har jag också lärt mig….FundersamCool

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

Jossan hoho. Tjabo drömmer fortfarande marddrömmar om att få döa pegasus tror jag :P har fan aldrig sett honom så upprörd *flin*

Weazel
0

Jeg har møtt en søster av Speedy, nemlig Silla. Tok bilde av dem, men har det ikke på denne pc'n. De var like som to dråper vann, bare at Speedy var nesten dobbelt så stor…