Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 166 ggr
Theres
0

OT Hjälp!

De ringde från The Phone House nyss, och jag ska på jobbintervju imon!!! Tänk om det var ett aprilskämt? :P Haha, jag vågar inte…tänk om jag får jobbet och inte gillar det? :S

golf.ifokus.se

Telefonkontakt
0

Nej vad roligt! Klar du ska gå, skitsamma om du inte gillar det, man måste ju ge det ett försök :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

fridaas
0

Skulle du få jobbet, och inte trivas, är det mkt enklare att få ett jobb när man redan har ett :) Lycka till!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

FerretCrow
0

åhh vad roligt lycka till=)

Ceciliaolucifer
0
Theres
0

Haha, kollade igenom mitt betyg nu… det enda jag lär kunna jobba med är antingen datoraktigt…som det jag ska på jobbintervju på nu, eller bli skådis, vilket jag sökt in till till hösten :P

golf.ifokus.se

Qviq
0

Lycka till!

"Chaos is a friend of mine."

TottsiGirl
0

Å lycka till ska hålla tummarna.:

Om du får jobbet så ta de såvida de inte känns helt fel som fridaa sa e de alltid enklare att få jobb om man redan har ett och skulle man vantrivas nått helt hemskt får man göra som ja gjorde och helt enkelt säga upp sig man ska ju inte må dåligt på jobbet. Men prova och ge de en chans kan man ju alltid göra :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ceciliaolucifer
0

Gå med i akassan på en gång bara och håll ut i 6 månader! :) sen har du ett ordentligt grundskydd att stå på!

Aviendha
0

Grattis! Det är ju värt att testa iaf =)

berry892
0

Lycka till! Berätta gärna hur det gårGlad

Theres
0

Det gick bra =) de ringer nästa vecka… tror inte jag får jobbet dock… :P

golf.ifokus.se