Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 387 ggr
LiindaLarsson
0

Ot- Väder?

Här har det varit soligt i 3 dagar nu !

hur är det hos dej just idag?

klarsferrets
0

här är det ljus blå himmel och det går ganska stora gäss på havet men det är kalt för det blåser.

TottsiGirl
0

Här är det snöigt Gråter Har kommit 25 cm sen igår kväll av de där hemska vita.. Våren som va så fint på G ..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[jenkass]
0

snö och solsken (borås)

Telefonkontakt
0

I Norrköping snöar det för fullt. Hämskt, äckligt och gör så att jag oroar mig att Andy kör ihjäl sig.. han har inte svarat på mina sms, så jag hoppas bara att hanjobbar :(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

fridaas
0

I Lekeryd är det strålande solsken, 0.4grader varmt, och en MASSA vitt mögel på marken -.-'

men jag är glad ändå, för det börja smälta bort nu, och enligt smhi ska vi få tillbaka våren nästa vecka.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Mstar
0

i mullsjö är det kramsnö.. 2grader varmt. stundtals sol..

Telefonkontakt
0

det är så mycket snö nu att jag halkade 2 ggr till affären. tur att man har en mjuk rumpa att ramla på :P

-Maskros-
0

nästan 3 dm snö :S  och nu snöar det för fullt :/ :P

LiindaLarsson
0

#7 om du är gravid är det ju jätte farligt att ramla.. knske dax att köpa broddar

fridaas
0

Blå himmel idag igen, massa snö som inte velat smälta bort, vågar knappt gå ut och känna om det är varmt ute..

Jag vill ha RIKTIG vår NU!!!!

Telefonkontakt
0

#9 barnet är aldrig så skyddat som inne i magen, så det är ingen fara, sen så var det bara på rumpan i nysnö ;)

Luckystar
0

här är det mycket snö men 5 plusgrader så det droppar vatten hela tiden.. klarblå himmel också och såklart sol :)

Trissan
0

Här hemma i stockholm är det 2 *C och lite snö rester kvar.

Vi läntar otroligt mycket efter sommaren!

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

idag är det jätte fint väder solig och varmt men det är slaksit,, Jävligt slaskigt .. äckligt slaskigt :(

fridaas
0

Solen skiner, det är vår ute, ingen snö.. och jag såg vitsippor i stadsparken i förrgår :D

FerretCrow
0

japp här har vi 13+ idag det är så otroligt skönt. känns så tråkigt att inte kunna få ta med Thyra på ute promenad=(

LiindaLarsson
0

#16 Nog kan du det ha hon i luvan och är det inte blödd så går det..

LiindaLarsson
0

#16 Nog kan du det ha hon i luvan och är det inte blödd så går det..

skrollan
0

14+ idag på dagiset, alla ungar sprang med bara mössa och jacka, så härligt! Jag fick tillochmed huvudvärk av den skarpa solen!