Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 1835 ggr
Theres
0

OT Backhandspring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon här som kan göra det? Tror det heter flicflac eller något på svenska?
Jag försöker lära mig att gå ner i brygga genom att börja mig bakåt… kan bara gå ner i brygga från handstående eller genom att börja liggandes på rygg… Eller kan iallafall böja mig bakåt nu så jag har förrerna på golvet och händerna i sängen, men vågar inte göra det på golvet, för då kommer jag nog slå mig…så vet i sjutton hur jag ska lyckas med en bakåtvolt :P

golf.ifokus.se

sarae
0

hmm brygga? vad e det? e det det jag alltid hamnar i när jag halkar på kiss och bajs? :P

Theres
0

Nummer 4 är brygga om man har både händer och fötter i golvet =)

golf.ifokus.se

Qviq
0

Gjorde något likande på gymnastiken när jag var 12 år, vilket resulterade till att jag inte kan stå på händer överhuvudtaget p.g av att axeln gick ur led. Men kan fortfarande gå ner i brygga som du försöker lära dig, men gör det bara på fyllan för att slippa smärtan i axlen:P

"Chaos is a friend of mine."

Theres
0

#3 Jag vågar inte gå ner i brygga ända till golvet Förvånad Vågar bara på sängen… tror jag kommer falla ihop i en hög, fast jag är tillräckligt stark så jag kan resa mig till stående om jag står i brygga Förvånad

golf.ifokus.se

skrollan
0

när jag var liten och gick på gympa och övade hemma så hadee pappa en arm utsträck under mig mendans jag gick baklängdes ner i brygga.

Qviq
0

#4 kan meddela att det gör satans ond när man gör det för fort på betonggolv och armarna inte hinner med. Hade ont i nacken i en vecka sist. Har du prövat att gå med händerna längs en vägg och nedåt så du hamnar i brygga. Om du fattar vad jag menar:p

Theres
0

#6 Jupp, men pappa avbryter mig hela tiden och säger att jag ska vänta till sommaren när jag kan vara ute :P Så jag kommer bara halvvägs med väggen också… ungefär lika långt ner som att stå med armarna på sängen.

golf.ifokus.se

Theres
0

Jag har jätteont i nacken nu för jag brukar inte spänna musklerna där annars. Men nu när jag böjt mig bakåt så mycket så har jag fått träningsvärk i hela halsen :P

golf.ifokus.se

Qviq
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser min axel ut efter en operation av axeln. Skulle egentligen har blivit titthål men en annan händelse gjorde att jag fick ärret. Hittade ingen annan bild där ärret syns på så ursäkta våran utspökning:D Ärret är ca 30 cm långt och har då inte hjälpt mig att kunna göra några konster igen:D

Mstar
0

#9 läskigt.. ser ut som armen är påsydd, lite som om det tillhörde utklädningen.. Har det bleknat något? Var det längesen?  (hm, kanske lite off topic- men jag blev bara intresserad, inte illa ment)

Qviq
0

Haha ja de ser lite zombie aktigt ut. Ärret har bleknat lite och lyser inte lika mycket rosa som på bilden. I sommar är det två år sedan. Jag är van att få höra frågor om ärret för att det sitter på ett så konstigt ställe så det är lungt:D

Fruttisen
0

Det enda som hänger kvar från mina gymnastår är just den där rörelsen, eller nja…kan nog inte sparka över mig själv till stående längre, men ner i brygga från stående kan jag än! :)

Theres
0

Jag kan gå ner i brygga nu på golvet…och jag slår mig inte ens Skrattande

golf.ifokus.se

Theres
0

golf.ifokus.se