Så stolt!
Yup just nu är jag så stolt! för en stund sen kikade jag på valparna och såg att havoc vandrat iväg en bit,när jag tttar närmare ser jag att han håller på med något och har något i munnen. Får panik, och lyfter tag i honom, och vad ser jag? jodå, killen sitter och mumsar kyckling hjärta! som om han aldrig gjort annat! Biten måste han ha snott från Dweia, för valparna får bara färs. Ett drygt halvt hjärta small han i sig! Och killen kan redan hitta mat själv, snart behövs inte jag längre i alla fall!
Och som grädde på moset åt Dweia (som innan hatade kött) sin första pinkis!
och just nu står stitch och petar ut de få torrfoder bitarna som ligger i kött skålen *suck*

Gud så otroligt söt…

Nah…men vilken duktig kille :o))
O så makalöst söt *ler*
Duktig kille =) Vad roligt att Dweia fått upp smaken för det med =) Sånt gör att man blir varm i hjärtat.
Paulina

naww vilken duktig kille

Nämen så fin han är!!!
Ida rör normalt aldrig heller rått kött, men när hennes valpar tuggar i sig så kan hon få för sig att smaka en liten bit. Sen när valparna flyttat hemifrån är allt som vanligt igen och hon blänger förnärmat på mig…. Vad menar du matte? Skulle jag ÄTA det där????
#5 haha hoppas dweia fortsätter äta kött när valparna flyttar….e så trött på köttvägrarna jag redan har!