Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 396 ggr
Norrskenets
0

Valparna 2 veckor idag! =D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara in och berätta att Sagas valpar fyller 2 veckor idag hehe

Börjat skrika så högt och igår började första valpen att kravla sig ur boet och idag har dem kravlat ut mer så Saga har mer att göra nu hehe. Lill gumman min, hon är så duktig=´)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=0f06a690-a9ea-42d0-8efe-977e290a198e&Filename=Saga 27 mars.jpg)

Telefonkontakt
0

Grattis sötisar :)

*springer och snor memig en hem*

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Norrskenets
0

Vappisarna tackar;)

hehe tror inte du vågar, inte med en sån mamma till valparna;D

Saga: "Maje may dag"

Datorn krånglar så jag får inte in fler bilder nu och måste lägga mig nu då jag börjar 06.45 men ni som vill kan läsa om kullen i valpdagboken: www.freewebs.com/emmasillrar

Qviq
0

Oj vilka små söta tjockisar:D

"Chaos is a friend of mine."

Telefonkontakt
0

#2 jag låter kåtSigge disstrahera henne i 2 sekunder, då hinner jag sno en och ta med mig Sigge och springa hem ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

TottsiGirl
0

Å så söta! Diggar den lill* som ligger på rygg med magen i vädret vilken stil hihi

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

#3 Visst är dem och hur gosiga som helst

#4 tror inte han vågar va i närheten av henne och hennes modersinstinkter;) hehe

#5 hehe tyckte också det, hon verkar tycka det är skönt..har hittat en valp som ligger på rygg två gånger nu och skulle tro att det är samma valp hehe

Uppdaterat mer i valpdagboken nu, kommer filmklipp senare också men just nu ska jag fortsätta med lägenheten

Ceciliaolucifer
0

Ser dem inte ut att vara ganska stora för att vara 2 veckor? :)

LeeLoo
0

Sötnosar, grattis!

Norrskenets
0

#7 hehe inte jämnfört med satmarans bebbar;) men mina är inte små heller hehe

#8 Visst är dom helt underbara, Saga och jag tackar så mycket=D

Satmaran
0

Storleken har ingen betydelse, de är fina, utvecklas bra och är friska. Det är det enda som är viktigt. Var stolt över din fina Saga som klarar detta så bra.

Ida hade bara 3 i sin första kull och då fick jag tillmata ganska tidigt. Så Saga är minsann en supermamma!!! :)