Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 706 ggr
Theres
0

Förbannad.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland blir Melwin jätteförbannad på Denver helt utan anledning… de kan stå bredvid varann och äta… springa runt lite ute… sen helt plötsligt så blir Melwin skitsur Fundersam Utan förvarnling liksom… Varför håller han på så? Kan de inte vara kompisar hela tiden istället :P

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Denver kanske kallar honom elaka saker :)

Carpe Diem

Theres
0

Denver är döv, så jag tror inte han vet vad han säger när han poppar :P Kanske därför Melwin blir sur! Förvånad För Denver säger elaka saker omedvetet :P

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Evreka.. vi har funnit felet!
Eller så drog Melwin ett skämt och blev skitsur för att Denver inte fattade poängen!

Carpe Diem

Theres
0

Eller är Melwin sur för Denver är för mycket med hans tjej ;) Han snor ju Epona Förvånad

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Oh, jag anar ett mönster.
Stackars Denver, ingenting han gör blir speciellt bra :)
Det där med att ställa sig in hos en killes tjej kanske inte är de bästa ;)

Carpe Diem

Ceciliaolucifer
0

Det handlar säkert om vanlig standard rang :) Vem som är tuppen i hönshuset. Det är klassiskt :) Melwin vill bara påminna Denver att Hey, U! Min mat, min tjej!

Sen tror jag att det är svårare för en iller som är döv av fatta poängen om den andra "pratar". Men kroppsspråket brukar göra sitt :)

MimmieM
0

#6 Haha.. Killen är inte så mycke för chitchat..
Men jag tror som dig!

Carpe Diem

Theres
0

Och absolut Melwins hus… det blir mest bråk vid dörren :P

Ja… sen är det förståss Melwins skog också… och Melwins hål under stubben… och Melwins vedhög ;) Det poppas som bara den från Melwins sida när de är ute och han ser att Denver är där han är.

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

Jag tror melwin är lite rasist… denver är ju polack, och dessutom silver! Flört