Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 1605 ggr
[tiiia]
0

pris på vetegrodsolja ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur mkt brukar ni få betala för er vetegrodsolja? Jag tycker att jag varit praktiskt taget i varenda butik i hela linköping och letat runt efter "billig" vetegrodsolja, men den billigaste jag hittat kostade 65kr och det var en "flaska" som var löjligt liten, max 5cm hög. den största jag hittade var till hästar eg och kostade 165kr. (tyvärr inget hum om antal ml.)

Hur mkt brukar det kosta för er och hur stora "behållare" brukar ni då köpa? 

Bilden “http://<a href=www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=0c5f4fd5-b36f-4d37-bf5d-bdd9364a67ae&Filename=72820_1206697202.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />

Sarah
0

Jag brukar köpa i hästaffärer… samma sak men billigare. Speciellt om man har många illrar.

Illercafe
0

Kolla hälsokostaffärer dom brukar visserligen ha stora flaskor men dom är billigare

simlun485
0

Jag har aldrig köpt vetegrodsolja har bara haft min iller i 2 veckor nu:P Men vad dyrt det är! Man behöver väl inte ge sin iller det?

Madde
0

Nej det är inget måste att ge de vetegroddsolja. Ger man illern det så måste det vara i små mängder. Är inte bra att överdosera.

Men vad kul att du har haft iller i 2 veckor. =) Det händer ju så mycket i början. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

simlun485
0

#4 Okej det finns ju iller godis man kan köpa billigare. Haha aa det är full rulle härGlad

Satmaran
0

Om du har ett bra foder, så behöver du aldrig en massa tillskott.

Vetegroddsolja är  extra dyr-trams !!!

smurfb
0

hur mycket vetegroddsolja använder ni egentligen, en sån där liten räcker ju en evighet….

Velsan
0

Granngården har 1 liter flaska, för typ 45 spänn:P

Theres
0

Jag har en liten flaska som jag har haft i 1,5 år…

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

jag har betalat 99 kr för den minsta flaskan ;)

[tiiia]
0

#6 Vetegrodsoljan ser jag mer som belöning. Den ska de få för att de gjort ngt bra eller som "lördagsgodis".

#8 oooh najs. Hmm du råkar inte veta om granngården finns i linköping? :P

skrollan
0

#8 Va?? dte har jag missat!!

Sara
0

Jag använder vetegroddsolja när jag klipper klor, ger plaqueoff m.m.

Sara

annape
0

Använder också vetegroddsoljan främs som belöning till Oliver, eller man kanske ska säga muta, vid kloklippning och dylikt. Köper stora flaskor eftersom jag även brukar ge som tillskott till hunden ibland.

Velsan
0

hehe ringde granngården och kolla, hade visst fel om priset :P

1 liter 199 kr

500ml 115 kr

110ml 44kr

Har för mig att de har det rätt billigt på hästavdelningen på citygross också.

Men tar man den största flaskan så blir ju det 19.9 r per 100 ml. Så kan man hälla över det i mindre flaskor. jag ska snart slänga min flaska, den har blivit så äcklig. De har vält den och spillt ut hälften nån gång. och det är ändå massa kvar. haft den i typ två år :P Dags å byta.

[tiiia]
0

får köpa en för 199kr då :P och köpa pumptvålsbehållare :)

FerretCrow
0

jag betalade 65 ungefär för en liten flaska på min djuraffär men som sagt är det sällan det ges här hemma då det bara blir som belöning efter klo klipp och öronrens så hellre köpa små och se till att använda upp dom innan det blir dåligt än att få kasta en massa