Kattungar

åhh.. va söta!!! skulle önska jag kunde ha katt.. men jag bor inte så bra för att kunna ha det.. men har ju haft det hela livet, så det är ju ngt man saknar..

Visst är de socker söta. ;-)
Jag har absolut inte bråttom med att finna hem till dem heller. Det får ta sin tid, huvudsaken är att de växer och mår bra.
Men sååå söta är de. Riktigt keliga också, åtminstone kortare stunder, sedan vill de till mamma katt igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Herlige små knøtt! Er ikke kattemenneske selv, men har vært borti en katt jeg kunne tenkt meg å ta med hjem. En liten katt på ca 4 måneder som kom inn på klinikken hvor eieren ikke kunne ha den siden deres andre katt ikke likte den, og tok den med til oss for avliving siden de ikke hadde funnet et nytt hjem til den. Den var helt mørk, nesten svart med mørke striper! Tenk sort panter, den har sorte flekker på sort pels. Denne hadde sorte striper på sort pels. Og kosete og herlig. Men Arinya takler ikke katter, hun blir skikkelig sinna! Så en kollega på jobb tok den med hjem. Og jeg kan besøke den om jeg vil. Og den slapp å bli avlivet.

Å så sööta… De är verkligen fina…

#8 Fy fan va Linsen har blivit söt… Men fick för mig att h*n var mörkare…

Han är fotfrarande mörkast av hela gänget, Men jag ser att kameran missvisar hans kropp lite. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars