Ellie snor mina tofflor
Jag har läst om illrar som snor det mesta. Min Ellie har fått för sig att sno mina tofflor. Så fort man vänder ryggen till så ligger dom längst in under sängen vilket leder till att man får leka gekoödla och krypa under :P Varför gör hon det egentligen? Tycker hon att det är hennes eller skyddar hon dom som hennes små?
jadu.. varför är frågan, men många illrar är samlare och gör gömmor. Mina gömmer helst rå kyckling lite här o där, så du kan vara glad… tofflorna ruttnar ju inte o börjar stinka ;)

Håller med #1. Var glad att det bara är dina tofflor. Här försvinner i princip allt och helst ska det vara gömt på de ställen som kräver att man ligger platt mot golvet med en leksaksgolfklubba och ficklampa :P
Men ta det som en komplimang, de snattar bara det som de tycker om. Dina tofflor doftar mums i din illers nos :)

känner igen det där med tofflor..angel snor mina så fort han bara kan och kommer åt=P tycker väl de är goa o sova i antagligen..
jepp.. har samma problem med milly och tofflor. Jag har rätt små fötter så mina skor brukar vandra omkring.
hundens leksaker är även alltid bort av någon anledning..huum
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Sockar försvinner här och går hål på stup i kvarten när Funny varit i farten (dagligen) så nu kör jag bara med vanliga billiga tubsockar som är lätta att hysta.
Sara
här hemma är det eriks scainaskor :)
Alla mina skor ligger under sängen ;) no worries!
här står skorna på plats men innersulorna är alltid borta