Intresserad av hängmattor?
jag tänkte köpa lite mer tyg och sy lite hängmattor till illrarna. Men brukar köpa mycket tyg och tänkte höra om någon mer är intresserad av en hängmatta.
De är fodrade, Fleece på ovansidan och ett svart tåligare tyg i botten som ger hängmattan stadga. Så att den inte töjs ut. Måtten är ungefär 50x50, men du kan få i vilket mått du vill. Standard måtten får plats med iaf 3 illrar.
Hängmattorna kostar 175 kr med knytsnören och 200 kr om du vill ha små karbinhakar på för upphängning. Om du vill få dem skickade får du stå för frakten :)
Större hängmatta kostar lite mer, det får man disskutera beroende på mått :)
Jag vet inte vilka fleecetyger jag kommer köpa, men kommer iaf ha grått camotyg, brunt med svarta tassar, och så ska jag kolla vad de har. Kom gärna med önskemål om färg så ska jag se vad som går att ordna :)
Skicka ett PM vid intresse :)
Lägger in bild när jag kommer hem ikväll.
MVH// Vanja

jo jag är rätt intresserad
Du får skicka ett PM med önskemål :)
*putt*
Ska iväg och köpa tyg så fort jag får lön, så behöver veta tills dess hur många som vill ha och vilka tyg jag ska köpa :)

är intresserad :)
som sagt, intresserade skicka pm :) Så jag vet era önskemål. Ska försöka koma iväg å handla tyg här efter helgen. I alla möjliga färger :)