Alltså ursäkta...
…men jag kan inte rösta på Påsktävlingsbilderna… kommer bara till pixbox…
golf.ifokus.se
jasså? vad händer när du klickar på inlägget? kommer du direkt till pixbox?

Det är när jag klickar på rösta som jag kommer till pixbox istället för en såndär länk ligger precis bakom rösta-knappen.
Testar explorer då.
golf.ifokus.se
hmm ja, det måste ha att göra med att ni inte kör explorer, något annat kan jag inte komma på
jag kan inte heller är det säkert att det inte är fellänkat på nåt sätt? jag kan rösta från firefox i alla andra trådar.

#5 Ja, det kan jag också… det bror ju på alla dedär pilarna som är länkar i Påskröstar-tråden.
golf.ifokus.se
yup det stämmer. Det faktum att varje alternativ är en länk gör att det inte fungerar som det ska. Och kag kan inte ändra inlägget… ska se vad vi kan göra åt saken
jag kan rösta det är väll inge fel på tråden

konstigt? jag kan då rösta. och många andra oxå

Man kan rösta med explorer, men inte med firefox.
golf.ifokus.se

#10 jag kör på firefox och kunde rösta :S

#11 Ja, okej, då är det väl vissa som inte kan :P
När jag klickade på RÖSTA så aktiverades pilen som var precis bedvid knappen och jag kom till pixbox. När jag använde explorer så såg jag inga pilar alls, då var länkarna bara som punkter.
golf.ifokus.se

#12 hmm, jo jag kunde rösta. men när jag klickar på pilarna så kommer jag till pickbox..kanske var det du menade? hehe är lite trög idag :/
men vilken version av FF har du? kan vara så att den gamla versionen fått ett fnäpp? jag har den nyaste nämligen =)

#13 Nej, jag menar att när jag klickar på knappen "rösta" så kommer jag till pixbox :P
Har ingen aning om vilken version jag har :P
golf.ifokus.se

#14 aaah hmm skumt.. men FF säger ju till när det finns en nyare version uppe =) Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig =( du får nog rösta via explorer :)