HC träffen
Ni som vill komma på träffen i HC och aldrig varit där. Kolla in denna länk.
http://www.highchaparral.se/default.asp?P=1
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kommer helt klar dit, ska bli kul att få se indianerna. Enligt mitt släkt schema så har jag indianskt påbrå på min pappas sida. Om jag minns rätt så är min pappa 10 dels indian, och vår släkt är just svartfotsindianerna.

Vad skojigt. Kan berätta att just deras show är helt fantastiskt. Åtminstone de jag sett hittills. ;-)
Audiatur et altera pars

**UPPDATERING:
**Har glädjen att meddela att Amhs illertorg kommer till träffen. Vilket ger er möjlighet att handla därifrån direkt på plats. Om någon vill ha något speciellt så rekomenderar jag att ni tar kontakt med Anette i förväg så att hon tar med det. Detta då hon omöjligt kan plocka hela butiken med sig. ;-)
Ni som missat dera hemsida hittar den här:
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Oj vad kul att ahms-illertorg kommer dit. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
åååå jag vill kolla
det e synd att jag är så ung och inte har bil

Visst är det skojigt Madde, dax att passa på och schoppa mat och sådant som väger också. Men som sagt var det bästa är då att man ringer Anette om vad och hur mycket mat man vill ha.
Audiatur et altera pars
Vi ska nog beställa lite mat till nästa träff. =) Det går ju åt som smör här hemma. =)

Ja, de kan knapra i sig en del de små liven;-)
Audiatur et altera pars
Vilket datum var det bestämt att träffen skulle bli nu igen? (suck har guldfiskminne…)
Men de låter kalas kul att amhs-illertorg kommer oxå!! :) Får genast börja bearbeta sambon så vi kan ta oss ner en sväng :D
Men hur e de tänk ska träffen vara på campingen eller ska vi ta me oss våra små in i parken oxå?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Det var väl den 29/7 som träffen skulle vara, och helt klart så kommer jag och Bertil upp med några av mina då 9 illrar. Har inte bestämt mig för vilka det blir än, men det lutar åt Nookie, Agnez och Göran min vildillermix som då bör vara så pass att han kan få träffa andra illrar och människor förutom dom han ser här hemma.

Vi kommer att börja vara på campingen vid våran husvagn i alla fall. Så kaffe bjussar jag på. ;-)
Sedan så kommer vi i samlad överrenskommelse bestämma vart vi går och vad vi gör.
Huvudsaken är trots allt att vi får träffas och ha trevligt ihop. ;-)
Audiatur et altera pars
Håll nu tummarna allesammans. Vill det sig väl blir det träff för mig med. Vi kör eventuellt upp på torsdag och stannar till lördag eftermiddag. JIPPIE! 
#12: Vad skoj Therese. =) Ser fram emot och träffa dig och alla andra. =)

#12: Ohh, vad jag håller tummarna. Kalle oxå. Han ser fram emot en kall öl (eller fler) i hop med Jonas. ;-)
Och jag längtar efter att få träffa dig.
Audiatur et altera pars

**GLÖM INTE ATT NI SOM SKA TILL HC KAN BESTÄLLA I FÖRVÄG AV ANETTE FRÅN AMHS ILLERTORG. SÅ TAR HON MED SIG DET NI BESTÄLLT DIT SÅ SLIPPER NI FRAKTEN.
**
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

076-2669002 detta är det mobilnummer ni kan nå mig på. Jag har alltid mobilen på. ;-)
Audiatur et altera pars
Här är mitt nummer. 073-8171112.
Jag och chrille åker ner på onsdag så vi är där i god tid på lördag morgon. Kommer tillbringa våra dagar 4 km från High Chaparall. =)

Jag kommer vara på chappis väldigt länge innan vi åker redan den 23:e ner till chappis. Så vi finns garanterat på plats när ni kommer. I full fart med ungar och djur;-)
Lite lagomt stökigt efter att ha bott in oss i en vecka med hela familjen.
Ser fram emot att träffa så många som möjligt.
Kram Åsa
Audiatur et altera pars