Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 642 ggr
LiindaLarsson
0

Till Salu

Säljer nu min stora klätterStällning som har höjd 240cm / ca bredd 125cm på bilden.. men det går att göra högre och lägre köpte den för 3-4 månader sen. den kostade 2 000:- men säljer den för 1500:- helt ny skick använd som sov plast högst upp knappt använd,  tappat intresse och sovs i den 2-3 gånger i veckan om ens det.. den står bara där.

_

hör av er om ni skulle vara intresserade genom ett pm, ni får givetvis skriva här om ni är intresserade

//Linda

_

LiindaLarsson
0

jag bor i norrbotten . vid intresse kan bilder mailas om så vill,, bra i de.. det lägsta den kan bli är 230cm och det högsta är ca 275cm hihih

Aviendha
0

Den ser jättebra ut =) Om man hade haft katt ;) Du har väl testat kattsiterna här inne med?

LiindaLarsson
0

#2 jag har sattit in den på alla kattsidor jag tror var katt sidor hehe.. men mina illrar har ju använt den så,, hjöden är ju ingen fara att dom klarar av det så sen går att ha till iller :)

Aviendha
0

Vad bra =) Jag skulle vara så rädd att de skulle trilla ner, Phoenix är otroligt klumpig, som en tånnåring med armbågar o rumpa överallt ;)

Smeagol
0

Tror inte att de är någn hitt ibland iller ägare. men man vet ju aldrig!? Den är väldigt häftig ialf ;)

LiindaLarsson
0

#5 det är ju många som vill ha den :) tråkigt nog är att dom bor så långt borta.. hitt.. joo det är en hitt.. kanske inte för dej men andra ;)

Smeagol
0

#6 oki, trode inte det bara, men då är det väl bra för din del. Men vadå det är väl bara att skicka den då!?? fast de kanske blir vääldigt dyr frakt då!?? Fast man kan väl skicka grejer med bussgods, tror de blir rätt bra pris då??

LiindaLarsson
0

det billigaste är posten :) och frakten kan på  500  till stockholm typ :(

FerretCrow
0

ett tips är att kolla med olika buss bolag då det oftast är billigare att frakta genom dom än med postens priser

LiindaLarsson
0

har kollat och posten är billigast :)

FerretCrow
0

#10 ja lite svårt att veta frakten på buss då man inte vet vart köparen bor i förväg

LiindaLarsson
0

#11 har kollat lite lagomt här och där i landet :) så på ett ungefär Vet jag..  men det är ju inte ditt beskymmer vad det kostar.. du ska ju ändå inte ha den eller :)

(inget negativt eller elakt skriviet. menar allt vänligt och snällt)

FerretCrow
0

#11 nej som sagt tippsade bara om att kolla för då kan du säga frakten till folk som är intresserad så dom först inte säger att dom vill ha den sen ändrar sig pågrund av frakten. skulle gärna velat ha den men har tyvärr redan en stor kattställning. men hade jag inte haft det hade du blive av med den kan jag lova =)

klarsferrets
0

då du vet vad den väger så kan man med fördel gå in på www.posten.se o kolla upp vad kostnaden blir inom inrikes då vet man direkt vad det kostar.

Dels p.g.a av att den är stor o tung så kan det vara bra att skriva ut vikten på den.

Detta är inget elakt menat utan bara en vänlig upplysning

LiindaLarsson
0

#13 låter toppen :)  heheh synd att du har en. :(

#14 jaa jag förstår jag har kollat där och många andra ställen men folk får pma mej så säger jag det på ett pm vad det kan kosta