Sommar, sommar!
Hejsan hur har eran sommar varit änsålänge?
Tänke jag kunde l'ägga ut liite bilder på vad jag har gjort. hihi :)
Jag har Varit i skokloster hos min Nya kompis som har 2 st hästar, men nu har dom köpt en arab också. jaja, och vi red ner till slottet och det är jätte fin natur där, och kyrkogården, helt underbart!!! och så red vi hem ;) hihi, och så har vi gjort så hela tiden i jätte många dagar, och vi körde ena hästen och köpte pizza också, och det var jätte gott och roligt hihi.
Nu vill jag höra vad ni har gjort! :)
Bild) först ut på mig och O´boy och Kaprifol som står bredvid! nere vid skokloster slott.
Här är det inte så mycket som händer. Vi rensar ogräs och vattnar odlingarna. Katterna lever sitt underbara uteliv.
Men en fin sommarbild ska jag väl kunna åstadkomma

Han som vi var hos på dressyrträningen, han är anställd, men han som äger hela ridannläggningen är riiik. Det var han som startade ett kontainer företag, (inte Rangsell) men lika stort ungefä som det. och han åker sin helikopter till jobbet ibland, men alltså, då skule ni sett dom där dressyr hästarna, han som var anställd har utbildtat polishästar i 17 år. och han var jätte snäll.
Bilden vart inge bra, men det är på en dressyräst inne i sin box :)^^

#27 aaaw visst är det fint där? jag höll på att döööö :D

Men tänker vi på samma gård? :O

#30 aah dte är samma gård :) han var ju såå fiin!

#32 guud ja! riktigt vacker! stog han mitt emot broken? :D

#34 fyfan vad fina hästar det är där asså! dom måste ju kosta multum med pengar!